Skip to main content
Vastattu

Uuden sähköpostitilin luominen ei onnistu

  • 20. maaliskuuta 2021
  • 6 kommenttia
  • 274 katselukerrat

Olen alunperin Anvian asiakas. Minulla OmaElisan mukaan mhdollisuus luoda kaksi uutta sähköpostitiliä lisää. Koetin luoda uuden sähköpostitilin OmaElisan kautta.

En pääse sähköpostiosoitteen ja salasanan valitsemista pidemmälle. Ne siis ovat ok.  Jatkaessani sähköpostilaatikon luomiseen, ohjelma tilttaa.

“Järjestelmässä tapahtui virhe
Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.” 

Olen nyt kokeillut neljä eri kertaa, pariin otteeseen elisanet.fi  mutta myös Saunalahti.fi tai kotiposti.net tunnisteilla.

En viitsisi soitella  ja jonottaa maksulliseen opastuspalvelun, kun  virhe ei taida olla täällä päässä

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JariMa

Hei,

Asiakaspalvelu/tekninen tuki  hoiti asian muutaman- usean puhelinkeskustelun jälkeen. Mutkaiseksi meni, mutta asia hoitui.

Kovin näytti yksinkertaiselta toimenpiteeltä lisätä sähköpostitili, mutta eipäs sitten ollutkaan.

Juu olen kovin tietoinen Elisan tilien maksullisuudesta, näistähän  tässä oli kyse.

Elisan/ Anvian tili on kulkenut  geemailien ja outluukkien rinnalla/edellä yli 15 vuotta. Varmaan tulee joskus vielä aika, jolloin sanoin ne irti...

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Forum|alt.badge.img+5
  • Älyniekka
  • 137 kommenttia
  • 20. maaliskuuta 2021

Menee vähän ohi aiheesta mutta "mahdollisuus saada sähköpostitili käyttöön on 20 vuotta vanha juttu. Suosittelen Gmail.com käytettävyys aivan ykkönen ja maailman suosituin tarjoaja 👌


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2848 kommenttia
  • 22. maaliskuuta 2021

Moro @JariMa ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Jopas nyt oudoksi heittäytynyt :O Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron niin käydään vähän vilkasemassa että mikä siellä voisi nyt kiukuttaa noin? 


Forum|alt.badge.img+9
  • Avulias
  • 135 kommenttia
  • 22. maaliskuuta 2021
Gandalff kirjoitti:

Menee vähän ohi aiheesta mutta "mahdollisuus saada sähköpostitili käyttöön on 20 vuotta vanha juttu. Suosittelen Gmail.com käytettävyys aivan ykkönen ja maailman suosituin tarjoaja 👌

gmailissakin on heikkoutensa

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gmail

ja  yhdysvaltalainen  yhtiö eli suomen lait ei päde    ajattelen tietosuojaa .


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 23. huhtikuuta 2021

Tuliko @JariMa tämä kuntoon, kerkesitkö ottamaan meidän asiakaspalveluun yhteyttä? :blush:


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2132 kommenttia
  • 25. huhtikuuta 2021

@JariMa Niin ja kai tiesit että tuo sähköposti maksaa nykyään.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 1 kommentti
  • Vastaus
  • 26. huhtikuuta 2021

Hei,

Asiakaspalvelu/tekninen tuki  hoiti asian muutaman- usean puhelinkeskustelun jälkeen. Mutkaiseksi meni, mutta asia hoitui.

Kovin näytti yksinkertaiselta toimenpiteeltä lisätä sähköpostitili, mutta eipäs sitten ollutkaan.

Juu olen kovin tietoinen Elisan tilien maksullisuudesta, näistähän  tässä oli kyse.

Elisan/ Anvian tili on kulkenut  geemailien ja outluukkien rinnalla/edellä yli 15 vuotta. Varmaan tulee joskus vielä aika, jolloin sanoin ne irti...