Miksi Elisa ei tee roskapostin suodatuksen eteen mitään? En käytä Elisan sähköpostia mihinkään mutta sähköpostini o on täynnä erilaisia rahti, pankki, tulli, poliisi, verottaja, yms. huijausviestejä.
Sähköpostiini (ei työposti) jota käytän päivittäin ei ole tullut koskaan tuollaista määrää huijausviestejä. Vaimolla on myös sama ongelma huijausviestien osalta ja hän käyttää pääsääntöisesti Elisan sähköpostia jolloinnnämä huijausviestit häiritsevät hänen viestintäänsä. Kukaan loppukäyttäjä ei voi rakentaa sellaista tahtia filttereitä omalle tililleen jolla suodattaa tuo kaikki roskaposti pois. Eikö Elisa voi tälle tehdä mitään?
Tästä palvelusta vielä joudun maksamaan vain sen takia, että käytän Elisan sähköpostiosoitetta toisessa palvelussa tunnistautumiseen…
Jos joku ottaisi asiaan edes kantaa ja kertoisi minulle onko tälle tehtävissä jotain?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kohde kirjoitti:
Miksi Elisa ei tee roskapostin suodatuksen eteen mitään? En käytä Elisan sähköpostia mihinkään mutta sähköpostini o on täynnä erilaisia rahti, pankki, tulli, poliisi, verottaja, yms. huijausviestejä.
Sähköpostiini (ei työposti) jota käytän päivittäin ei ole tullut koskaan tuollaista määrää huijausviestejä. Vaimolla on myös sama ongelma huijausviestien osalta ja hän käyttää pääsääntöisesti Elisan sähköpostia jolloinnnämä huijausviestit häiritsevät hänen viestintäänsä. Kukaan loppukäyttäjä ei voi rakentaa sellaista tahtia filttereitä omalle tililleen jolla suodattaa tuo kaikki roskaposti pois. Eikö Elisa voi tälle tehdä mitään?
Tästä palvelusta vielä joudun maksamaan vain sen takia, että käytän Elisan sähköpostiosoitetta toisessa palvelussa tunnistautumiseen…
Jos joku ottaisi asiaan edes kantaa ja kertoisi minulle onko tälle tehtävissä jotain?
Miksi Elisa ei tee roskapostin suodatuksen eteen mitään? En käytä Elisan sähköpostia mihinkään mutta sähköpostini o on täynnä erilaisia rahti, pankki, tulli, poliisi, verottaja, yms. huijausviestejä.
Sähköpostiini (ei työposti) jota käytän päivittäin ei ole tullut koskaan tuollaista määrää huijausviestejä. Vaimolla on myös sama ongelma huijausviestien osalta ja hän käyttää pääsääntöisesti Elisan sähköpostia jolloinnnämä huijausviestit häiritsevät hänen viestintäänsä. Kukaan loppukäyttäjä ei voi rakentaa sellaista tahtia filttereitä omalle tililleen jolla suodattaa tuo kaikki roskaposti pois. Eikö Elisa voi tälle tehdä mitään?
Tästä palvelusta vielä joudun maksamaan vain sen takia, että käytän Elisan sähköpostiosoitetta toisessa palvelussa tunnistautumiseen…
Jos joku ottaisi asiaan edes kantaa ja kertoisi minulle onko tälle tehtävissä jotain?
kun katsoo kilpailijoiden hintoja ja palveluja, niin kysyntää tälle siis on. mutta ottiko elisa liian ison palan kun meni tälle tielle tarjoamaan sähköposti palvelua.
kun katsoo kilpailijoiden hintoja ja palveluja, niin kysyntää tälle siis on. mutta ottiko elisa liian ison palan kun meni tälle tielle tarjoamaan sähköposti palvelua.
Toisaalta on hyvä olla olemassa paikallinen vaihtoehto globaalien teknologiajättien rinnalla. Roskapostien määrä on kiinni siitä mihin kaikkialle sähköpostiosoitettaan levittää. Elisan palvelussa on käytössä viisi postilaatikkoa ja jokaisessa kolme alias-osoitetta. “Pää”sähköpostia kannattaa käyttää vain tuttujen ja turvallisten (pankit, viranomaiset jne) kanssa. Nettiä ja kaupallisia palveluita varten voi luoda alias-osoitteita, joita voi poistaa jos roskien määrä paisuu.m
Pari kolme vuotta sitten roskien takia vaihdoin osoitetta - aika karmea projekti - ja otin käyttöön eo periaatteen. Mikä oli tulos? Onhan roskapostia tullut senkin jälkeen, muistaakseni kaksi kappaletta.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.