Skip to main content

Kyseinen "Päätä sopimus" namiska näkyy harmaana, eikä siitä voi klikata. 

Namisan alla lukee

"Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta"

Kyseinen palvelu on ollut ainakin puolivuotta, niin pitäis olla tuon 14vrk täyttynyt.

Moro @Sazqr ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)

No jopas nyt 😮 Lisäilekkö profiiliisi asiakasnumeron ja muut tiedot niin vilastaas vähän että mitä se sopimus siellä sekoilee? Ettei oo sattunu ens vuoden kalenteri kouraan tai muuta


Tiedot lisätty profiiliin


Dodii, sieltä kautta selkisi 🙂 Soppari on päivittynyt ja koska se on “uusi tuote” nyt niin ei järjestelmä tunnistanut että se on tuolla jo pidemmän aikaa ollut auki. Oliko tarkotus siis pistää tota nyt minkälaisella aikataululla kiinni?


Ei mitään kiirettä sillä sulkemisella. 

Aloin vain ihmettelemään painikkeen toimimattomuutta.

 

Kiitoksia vastauksesta


Ah, selvä juttu :slight_smile:  noh, annetaan siis @Sazqr Turvapaketin nyt olla auki vielä, halutessasi Turvapaketin saa asiakaspalvelumme kautta suljettua tarvittaessa myös saman päivän aikana.


Miten en näe mun uusinta puhelinlaskua kokonaan näyttää aktivoimattoman liittymän kyllä mut ei mitään muuta??? :d