Vastattu

Elisa Turvapaketin peruminen ei onnistu.

  • 4 October 2020
  • 6 kommenttia
  • 1449 katselukerrat

Kyseinen "Päätä sopimus" namiska näkyy harmaana, eikä siitä voi klikata. 

Namisan alla lukee

"Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta"

Kyseinen palvelu on ollut ainakin puolivuotta, niin pitäis olla tuon 14vrk täyttynyt.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 5 October 2020, 15:42

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @Sazqr ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)

No jopas nyt :O Lisäilekkö profiiliisi asiakasnumeron ja muut tiedot niin vilastaas vähän että mitä se sopimus siellä sekoilee? Ettei oo sattunu ens vuoden kalenteri kouraan tai muuta

Tiedot lisätty profiiliin

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Dodii, sieltä kautta selkisi :) Soppari on päivittynyt ja koska se on “uusi tuote” nyt niin ei järjestelmä tunnistanut että se on tuolla jo pidemmän aikaa ollut auki. Oliko tarkotus siis pistää tota nyt minkälaisella aikataululla kiinni?

Ei mitään kiirettä sillä sulkemisella. 

Aloin vain ihmettelemään painikkeen toimimattomuutta.

 

Kiitoksia vastauksesta

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ah, selvä juttu :slight_smile:  noh, annetaan siis @Sazqr Turvapaketin nyt olla auki vielä, halutessasi Turvapaketin saa asiakaspalvelumme kautta suljettua tarvittaessa myös saman päivän aikana.

Miten en näe mun uusinta puhelinlaskua kokonaan näyttää aktivoimattoman liittymän kyllä mut ei mitään muuta??? :d