Vastattu

Elisan puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta

  • 24 April 2020
  • 2 kommenttia
  • 2424 katselukerrat

Onko Elisan normaalikäytäntö, että puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta+loppuosaa sopimusasioissa (puhelinkeskustelussa asiakkaan kanssa) ? ...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 24 April 2020, 14:00

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Eiköhän se ole jokaisella operaattorilla,vakuutusyhtiöllä yms tapa tunnistaa asiakas.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Puhelimessa taitaa tosiaan henkilötunnus olla se keino, jota tunnistamisessa käytetään. Ihan noin yrityksestäkin riippumatta, on kyseessä varsin yleinen tapa. Toki henkilötunnusta kysytään vain tarvittaessa, kuten esimerkiksi uutta palvelua tai sopimusta tilataessa.