Onko Elisan normaalikäytäntö, että puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta+loppuosaa sopimusasioissa (puhelinkeskustelussa asiakkaan kanssa) ? ...
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Katso alkuperäinen viestiOnko Elisan normaalikäytäntö, että puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta+loppuosaa sopimusasioissa (puhelinkeskustelussa asiakkaan kanssa) ? ...
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Eiköhän se ole jokaisella operaattorilla,vakuutusyhtiöllä yms tapa tunnistaa asiakas.
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi