Vastattu

Elisan puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta

  • 24 huhtikuu 2020
  • 2 kommenttia
  • 870 katselukerrat

Onko Elisan normaalikäytäntö, että puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta+loppuosaa sopimusasioissa (puhelinkeskustelussa asiakkaan kanssa) ? ...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 24 huhtikuu 2020, 14:00

Puhelimessa taitaa tosiaan henkilötunnus olla se keino, jota tunnistamisessa käytetään. Ihan noin yrityksestäkin riippumatta, on kyseessä varsin yleinen tapa. Toki henkilötunnusta kysytään vain tarvittaessa, kuten esimerkiksi uutta palvelua tai sopimusta tilataessa. 

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Eiköhän se ole jokaisella operaattorilla,vakuutusyhtiöllä yms tapa tunnistaa asiakas.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Puhelimessa taitaa tosiaan henkilötunnus olla se keino, jota tunnistamisessa käytetään. Ihan noin yrityksestäkin riippumatta, on kyseessä varsin yleinen tapa. Toki henkilötunnusta kysytään vain tarvittaessa, kuten esimerkiksi uutta palvelua tai sopimusta tilataessa. 

Osallistu keskusteluun