Onko Elisan normaalikäytäntö, että puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta+loppuosaa sopimusasioissa (puhelinkeskustelussa asiakkaan kanssa) ? ...
Vastattu
Elisan puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Puhelimessa taitaa tosiaan henkilötunnus olla se keino, jota tunnistamisessa käytetään. Ihan noin yrityksestäkin riippumatta, on kyseessä varsin yleinen tapa. Toki henkilötunnusta kysytään vain tarvittaessa, kuten esimerkiksi uutta palvelua tai sopimusta tilataessa.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi