Skip to main content
Vastattu

Elisan puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta


Onko Elisan normaalikäytäntö, että puhelinmyyjä kysyy henkilötunnusta+loppuosaa sopimusasioissa (puhelinkeskustelussa asiakkaan kanssa) ? ...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg

Puhelimessa taitaa tosiaan henkilötunnus olla se keino, jota tunnistamisessa käytetään. Ihan noin yrityksestäkin riippumatta, on kyseessä varsin yleinen tapa. Toki henkilötunnusta kysytään vain tarvittaessa, kuten esimerkiksi uutta palvelua tai sopimusta tilataessa. 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Osallistuja
  • 10 kommenttia
  • 24. huhtikuuta 2020

Eiköhän se ole jokaisella operaattorilla,vakuutusyhtiöllä yms tapa tunnistaa asiakas.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1545 kommenttia
  • Vastaus
  • 24. huhtikuuta 2020

Puhelimessa taitaa tosiaan henkilötunnus olla se keino, jota tunnistamisessa käytetään. Ihan noin yrityksestäkin riippumatta, on kyseessä varsin yleinen tapa. Toki henkilötunnusta kysytään vain tarvittaessa, kuten esimerkiksi uutta palvelua tai sopimusta tilataessa.