Muutama kuukausi sitten ilmeni , että vaimoni pankkitunnuksilla ei päästy nettipankkiin, minun tunnuksilla päästiin. hänen tunnuksensa ovat oikeat ja voimassaolevia. oletan että pankkisuojaus toiminnot virustorjunnassa estävät hänen pääsynsä. Oletteko kokeneet samaa? luulen että esto tulee elisan pannkkitoimintojen suojasta
nettipankkiin pääsy.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jokke4630
Nettipankkiin kirjautuminen onnistuu. Vika loppujen lopuksi löytyi vaimoni kännykästä. Samsung.
Vaimoni oli poistanut pankin lähettämiä viestejä, joita kertyy melko runsaasti laskujen maksussa. Samsung toimi kuten vaimoni olisi estänyt poistolla lähettävän puhelinnumeron. Niinpä kaikki pankin lähettämät viestit löytyivät viestien valikosta kohdasta estetyt viestit. Nyt puhelimesta on poistettu estot ja nettipankkiin meno toimii kuten ennenkin.
Kiitos kommenteista ja lupsakkaa kesän jatkoa T: jokke 4360
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi