Vastattu

Paperilasku?

  • 29 August 2020
  • 1 kommentti
  • 1726 katselukerrat

Asiakaspalvelu jätjsetää mulle paperilaskun hinnann pois, kun sitä ei alunperäsin pyydetty. Varotkin sanomasta, 

 

 

 

 

 

"Omavika"

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 31 August 2020, 16:10

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 5

Asiakaspalvelu jätjsetää mulle paperilaskun hinnann pois, kun sitä ei alunperäsin pyydetty. Varotkin sanomasta, 

 

"Omavika"

Hei @Sunisä ja tervetuloa OmaYhteisöön! Jos et ole paperilaskua valinnut laskujen toimitustavaksi niin se on sinulle lähetetty automaattisesti jos laskua ei ole sähköisesti (sähköposti, e-lasku) voitu toimittaa. Asiakaspalvelun kautta tehtynä laskutustavan muutoksesta veloitetaan 12€ palvelumaksu, mutta se onnistuu OmaElisasta veloituksetta näiden ohjeiden mukaan: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/laskun-maksutavat/ eli

  1. Kirjaudu OmaElisaan. Kirjautumiseen tarvitset Elisa Tunnuksen. Jos sinulla ei ole tunnusta, saat luotua sen kirjautumissivulla.
  2. Klikkaa vasemmalla olevasta valikosta Laskut.
  3. Klikkaa ylälaidasta kohtaa Laskujen toimitustapa.
  4. Valitse haluamasi toimitustapa ja Tallenna.