Skip to main content

"Vuokraus epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen"

  • 21. maaliskuuta 2020
  • 5 kommenttia
  • 598 katselukerrat

Minkähän vuoksi vuokraamo herjaa aina vain "Vuokraus epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen", mutta ei mitään sen tarkempaa että miksi epäonnistui.

PIN koodi tarkistettu ja on oikein, yhteydet toimii, joten mikä ihme voi olla vialla?

 

ja tosiaan digiboksin vuokraamo kyseessä.

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

jhanna
Forum|alt.badge.img+5
  • Entinen elisalainen
  • 23 kommenttia
  • 23. maaliskuuta 2020

Moikka @gwerbet ja Tervetuloa OmaYhteisöön! :)

Onnistuiko vuokraaminen lopulta?

Tarkistithan PIN-koodin OmaElisan kautta? vastaavassa tilanteessa voit myös OmaElisasta siirtyä elisaviihde.fi sivulle ja  kokeilla onnistuuko vuokraus sivun kautta PIN-koodilla, elokuva tulee näkyviin myös boksille. 

Joskus toki Vuokraamossa voi olla hetkittäistä yhteisvirhettä, ja silloin kannattaa käynnistellä laitteet tämän sivun ohjeiden mukaan  https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1226 kommenttia
  • 27. maaliskuuta 2020

Moi @gwerbet! Vielä kyselisin, että onko ongelma ratkennut? :slight_smile:


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 27. maaliskuuta 2020

Vaikka vuokrattiin netin kautta, ei anna katsoa digiboksilta :( ei löydy ostetut tai vuokratut kansiosta


error404
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 368 kommenttia
  • 31. maaliskuuta 2020

Hmm tämä vaatii nyt ehkä vähän tarkempaa tutkintaa, laitatko meille yksityisviestiä tätä kautta.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 3. heinäkuuta 2020

Sama ongelma minullakin :/