Päivitin boksin tuohon N7950 malliin reipas viikko sitten.
No asennus tehty eikä ongelmia missään.
Nyt alkanut tulla satunnaisia otsikon kaltaista virhettä saatelauseella: “Emme voi toistaa nimikettä...”
Kokeiltua virtajohto temppua ja HDMI piuhan vaihtoa, sekä eri porttia tv takana.
Telkkarina 6 vuotta vanha Philips 4K, jossa kyllä jokaisessa HDMI portissa HDCP 2.2 tuki.
Välillä saattoi vian ilmetessä toimia portin vaihto, mutta nyt ei auttanut sekään.
Kokeilin myös viimeisenä resoluution vaihtoa 4K → 1080p.
No ohjelma lähti pyörimään mutta pätkii HDMI yhteyttä noin 10-15 sekunnin välein.
Lopulta jätti kuvan pimeäksi eikä auttanut kuin vaihto takaisin 4K, jonka jälkeen taas toimi kuva, mutta Netflix virhe toistui jälleen.
Edit. Tein nyt vielä alustuksen ja tehdaspalautuksen ja ongelma säilyy.
Laitteiden kuuluisi toimia ilman joka päiväisiä tehdasnollauksia tai virtajohtojen irroittamisia saatika hdmi johdon paikan vaihtelua. Kovasti veikkaisin ongelman olevan nyt tuossa Netgemissä.
Eipä tosin yllätä ajatus :)
Vastattu
Netgem N7950 ja Netflix virhe tvq-pb-101 (5.2.102)
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Moi
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi