Eläkkeellä olevalle äidilleni myytiin Elisan myyntipisteellä Elisa Viihde Premium laajakaistaliittymän päälle, lupauksella ettei se vaikuta hintaa mitenkään. Hän ei sitä halunnut, mutta myyjä kuitenkin taitavasti hänet ylipuhui ottamaan liittymän.
Hän asuu asunnossa, johon saa Elisan taloyhtiön kaapelimodeemiliittymän 0 € / kk (25m). Neuvoin häntä sellaisen avaamaan myyntipisteeltä, sillä hänellä on paljon helpompi näitä liittymäasioita hoitaa ihmisen kanssa tiskillä kuin netissä. Tiskillä Äitini kyseli myyjältä useasti, että onhan hänen kotiinsa mahdollista ottaa tämä 0 € / kk taloyhtiön sopimus käyttöön, mutta myyjä ei suostunut kommentoimaan siitä hänelle mitään. Lopulta äitini oli siinä käsityksessä, että edullisimillaan liittymän saa 25 e/kk hänen kotiinsa, oli Elisa Viihdettä tai ei. Tällä hetkellä oma-asioinnin perusteella hintaa tulee 5€ / kk 150 megasesta liittymästä ja 20€ /kk Elisa Viihde Premiumista.
Hän on soitellut asiakaspalvelut läpi ja kaikki toistaa, että pitää olla yhteydessä alkuperäiseen myyjään. Tämä myyjä kuitenkin kuulemma vain naureskelee yrityksille irtisanoa tämä.
Onko nyt tosiaan näin, että Elisa Viihdettä ei voi irtisanoa mitenkään, vaikka tuossakin tässäkin tapauksessa myyjän myyntipuhe ei vastannut millään tavalla todellisuutta?
Tämäkin luo hänelle turhia ylimääräisiä kuluja ja paljon stressiä. Pistää vain miettimään kuinka häikäilemättömästi noita Elisa Viihde -paketteja seniorikansalaisille myydään :/.