Skip to main content
Vastattu

vanhat tallenteet ei näy vaihdettaessa Premiumiin

  • 19. kesäkuuta 2022
  • 2 kommenttia
  • 369 katselukerrat

Vanhat tallentteet ei näy. Onko asiakaspalvelu mokannut kun minulla on uusi käyttäjätunnus ja salasana premium boxille? Aktiiviina kaksi eri käyttäjätunnusta

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

@CalleWille  - Moikka ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa tosiaan siltä, että päivitys ei ole mennyt ihan putkeen. Kannattaa olla tuonne @mikalin :n vinkkaamaan numeroon yhteydessä, niin saadaan tilanne korjaukseen.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 293 kommenttia
  • 19. kesäkuuta 2022

No joku on käsittänyt väärin/mokannut, jos oli tarkoitus päivittää vanha soppari premiumiksi. Tai sitten uudesta tilauksesta myyjä saa paremmat provikat.

 

Soita aspan numeroon  010 190 240​ kuuntele kaikki liirumlaarumit lävitse niin puhelu kääntyy vikapalveluun joka saanee korjattua asian käden käänteessä.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2358 kommenttia
  • Vastaus
  • 20. kesäkuuta 2022

@CalleWille  - Moikka ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa tosiaan siltä, että päivitys ei ole mennyt ihan putkeen. Kannattaa olla tuonne @mikalin :n vinkkaamaan numeroon yhteydessä, niin saadaan tilanne korjaukseen.