tilasin 19.10. Elisan puhelinmyynnistä vanhan viihdepalvelun tilalle viihde premiumin. En ehtinyt noutaa lähetystä Elisan myymälästä muutaman päivän sisällä, kun Elisalta jo tuli uhkauksia vanhan viihdesopimuksen irtisanomisesta Elisan puolelta, ellen ota premiumia käyttöön. Tästä johtuen ja suoraan sanoen hyvin hämmentyneenä tein päätöksen, että peruutan etätilauksen 14 vrk:n sisällä Elisan myymälässä. Myymälässä kerrottiin, että tilaus on peruttu ja vanha sopimukseni jatkuu ennallaan.
Nyt 9.12. tilanne on, että olen asioinut myymälässä, chatissä, omayhteisössä ja asiakaspalvelussa saadakseni ennen premium -tilausta voimassa olleen sopimukseni uudelleen voimaan. (Kaikki kehottavat olemaan yhteydessä johonkin toiseen tahoon. Paitsi asiakaspalvelu, joka lupasi hoitaa sopimusasian, mutta ei hoitanut).
Tämän sotkun tuloksena sopimuksellani on uusi palvelu, jota en ole koskaan tilannut. Asiakaspalvelu on todennut sen oleva perusteeton. Asiakaspalvelu ei ole sitä kuitenkaan korjannut, koska nyt minulla laskumuistutus uudesta palvelusta.
Mitä vielä asiakkaan pitää tehdä, että normaalit ja lakisääteiset sopimusehdot Elisan palveluissa toteutuvat?
tilasin 19.10. Elisan puhelinmyynnistä vanhan viihdepalvelun tilalle viihde premiumin. En ehtinyt noutaa lähetystä Elisan myymälästä muutaman päivän sisällä, kun Elisalta jo tuli uhkauksia vanhan viihdesopimuksen irtisanomisesta Elisan puolelta, ellen ota premiumia käyttöön. Tästä johtuen ja suoraan sanoen hyvin hämmentyneenä tein päätöksen, että peruutan etätilauksen 14 vrk:n sisällä Elisan myymälässä. Myymälässä kerrottiin, että tilaus on peruttu ja vanha sopimukseni jatkuu ennallaan.
Nyt 9.12. tilanne on, että olen asioinut myymälässä, chatissä, omayhteisössä ja asiakaspalvelussa saadakseni ennen premium -tilausta voimassa olleen sopimukseni uudelleen voimaan. (Kaikki kehottavat olemaan yhteydessä johonkin toiseen tahoon. Paitsi asiakaspalvelu, joka lupasi hoitaa sopimusasian, mutta ei hoitanut).
Tämän sotkun tuloksena sopimuksellani on uusi palvelu, jota en ole koskaan tilannut. Asiakaspalvelu on todennut sen oleva perusteeton. Asiakaspalvelu ei ole sitä kuitenkaan korjannut, koska nyt minulla laskumuistutus uudesta palvelusta.
Mitä vielä asiakkaan pitää tehdä, että normaalit ja lakisääteiset sopimusehdot Elisan palveluissa toteutuvat?
tilasin 19.10. Elisan puhelinmyynnistä vanhan viihdepalvelun tilalle viihde premiumin. En ehtinyt noutaa lähetystä Elisan myymälästä muutaman päivän sisällä, kun Elisalta jo tuli uhkauksia vanhan viihdesopimuksen irtisanomisesta Elisan puolelta, ellen ota premiumia käyttöön. Tästä johtuen ja suoraan sanoen hyvin hämmentyneenä tein päätöksen, että peruutan etätilauksen 14 vrk:n sisällä Elisan myymälässä. Myymälässä kerrottiin, että tilaus on peruttu ja vanha sopimukseni jatkuu ennallaan.
Nyt 9.12. tilanne on, että olen asioinut myymälässä, chatissä, omayhteisössä ja asiakaspalvelussa saadakseni ennen premium -tilausta voimassa olleen sopimukseni uudelleen voimaan. (Kaikki kehottavat olemaan yhteydessä johonkin toiseen tahoon. Paitsi asiakaspalvelu, joka lupasi hoitaa sopimusasian, mutta ei hoitanut).
Tämän sotkun tuloksena sopimuksellani on uusi palvelu, jota en ole koskaan tilannut. Asiakaspalvelu on todennut sen oleva perusteeton. Asiakaspalvelu ei ole sitä kuitenkaan korjannut, koska nyt minulla laskumuistutus uudesta palvelusta.
Mitä vielä asiakkaan pitää tehdä, että normaalit ja lakisääteiset sopimusehdot Elisan palveluissa toteutuvat?
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.