Skip to main content

Elisa Viihde Premium -sopimuksen peruuttaminen

  • 29. joulukuuta 2022
  • 2 kommenttia
  • 278 katselukerrat

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

 

Edit: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Keinotekoinen

Kiinnitetty vastaus

29. joulukuuta 2022

saikka73 kirjoitti:

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut.

Kannattaa kuitenkin kysellä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu  010 190 240 (mpm/pvm)​

Somevaihtoehtoja:

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • 4728 kommenttia
  • 29. joulukuuta 2022
saikka73 kirjoitti:

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut.

Kannattaa kuitenkin kysellä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu  010 190 240 (mpm/pvm)​

Somevaihtoehtoja:

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 31. joulukuuta 2022

Kannattaa käydä liikkeessä puhumassa ja tutustumassa, ja tilata kotona netistä.. Saa rauhassa tutustua käytännössä ja palauttaa jos ei maistu.