Skip to main content
Vastattu

Miksi Elisa laskuttaa kahta päällekkäistä Elisa Viihde -palvelua?

  • 13. lokakuuta 2023
  • 5 kommenttia
  • 269 katselukerrat

Miksi Elisa laskuttaa kahta päällekkäistä Elisa Viihde -palvelua kuukaudessa luvattomasti?

Miten voi olla mahdollista, että Elisa laskuttaa samasta kotitaloudesta kahta päällekkeistä Elisa Viihde palvelua eri hinnoilla 20€ ja 37,89€? Kuluttuja-asiamieheen otettu yhteyttä asian tiimoilta. Miten samalta palveluntarjoajalta kyseinen TUPLALASKUTUS voi olla edes mahdollista??? Vaikuttaa rikolliselta toiminnalta.

Aivan uskomatonta ja häikäilemättömän törkeää toimintaa. Ymmärtäisin ongelman, jos olisin esim. ottanut erikseen Viaplay kk palvelun Viaplayltä ja Elisalta ja maksaisin kahteen eri paikkaan maksua. Tästä ei kuitenkaan ole kyse.

Asiakaspalvelusta ei ole vastattu asiaan mitenkään.. taitaa olla aika ottaa yhteyttä iltapäivälehden toimittajaan..

 

 

EDIT 13.10.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja siirretty oikealle keskustelualueelle, pois Ideapajalta -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Pettynyt_asiakas_911 kirjoitti:

Miksi Elisa laskuttaa kahta päällekkäistä Elisa Viihde -palvelua kuukaudessa luvattomasti?

Miten voi olla mahdollista, että Elisa laskuttaa samasta kotitaloudesta kahta päällekkeistä Elisa Viihde palvelua eri hinnoilla 20€ ja 37,89€?

Asiakaspalvelusta ei ole vastattu asiaan mitenkään.. taitaa olla aika ottaa yhteyttä iltapäivälehden toimittajaan..

Kokeile OmaElisaa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus>Valitse palvelu

Liitteitäkin voi laittaa mukaan.

Eiköhän lutviudu.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

  • 4693 kommenttia
  • Vastaus
  • 13. lokakuuta 2023
Pettynyt_asiakas_911 kirjoitti:

Miksi Elisa laskuttaa kahta päällekkäistä Elisa Viihde -palvelua kuukaudessa luvattomasti?

Miten voi olla mahdollista, että Elisa laskuttaa samasta kotitaloudesta kahta päällekkeistä Elisa Viihde palvelua eri hinnoilla 20€ ja 37,89€?

Asiakaspalvelusta ei ole vastattu asiaan mitenkään.. taitaa olla aika ottaa yhteyttä iltapäivälehden toimittajaan..

Kokeile OmaElisaa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus>Valitse palvelu

Liitteitäkin voi laittaa mukaan.

Eiköhän lutviudu.


ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 752 kommenttia
  • 16. lokakuuta 2023

@Pettynyt_asiakas_911 Saitko tuohon asiaan jo selvyyttä? 😊 Asiakaspalvelussa tuo kyllä voidaan katsoa läpi, ja sinne kannattaakin aina laskuongelmissa ottaa heti yhteyttä. 👍


Heips,

Maailman hitain asiakaspalvelu.. eipä oo kuulunut mitään. Varmaan ulkoistettu asiakaspalvelu Eestiin.. ennen oli asiat paremmin. Nykyään mennään myynti ja markkinointi edellä, eli palvelut laahaa perässä rankasti :( Taitaa olla aika irtisanoa Elisa Viihde ja ottaa tilalle Apple TV. 
Apple TV:tä kehunut moni ystävä, taitaa olla paljon parempi palvelu ja ominaisuudet ;)


  • 4693 kommenttia
  • 16. lokakuuta 2023
Pettynyt_asiakas_911 kirjoitti:

Heips,

Maailman hitain asiakaspalvelu.. eipä oo kuulunut mitään.

Kyllä sieltä kuuluu.

Tässähän on ollut viikonloppukin.

Kahden arkipäivän kuluessahan (OmaElisan viestiin) vastauksen pitäisi tulla.


ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 752 kommenttia
  • 16. lokakuuta 2023

Ihan Suomessa meillä on asiakaspalvelu. 💙 Meille pystyy kyllä soittamaan, laittamaan chatissa viestiä tai vaihtoehtoisesti vaikka somen kautta ottaa yhteyttä. 🤔 Somen kautta voi myös laittaa kuvia ym. liitteitä tarvittaessa. Kyllä tuolta nopeesti saa vastauksen. Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyy täältä.


Osallistu keskusteluun