Otsikon ongelma joka on vähintään kerran kuukaudessa poistuu kun vedät elisapoksista virtapiuhan pariksi minuutiksi irti. Jatkossa liityn Valokuituseen kun olen kyllästynyt tähän reippaan.
HDCP-tuki ongelma Elisa boksin ja HD-television välillä
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus
Jos tuo ongelma on toistunut nyt uudemman TV:n ja HDMI-kaapelin kanssa, niin ottaisin yhteyttä asiakaspalveluun. Löydät yhteystiedot täältä: Linkki.
Onko sinulla tuo laite yhdistettynä jatkuvasti nettiin ja virroissa? Eli et esim. sammuta modeemia tai reititintä yöksi tai ota Elisa Viihteestä virtajohtoa irti yöksi? Mietin, että jos laite ei ole onnistunut päivittämään itseänsä tai päivitys epäonnistunut. 🤔
Kertaalleen voi tuolle laitteelle tehdasasetusten palautukset tehdä. Hyvät ohjeet löytyvät täältä: Linkki. Sellainen huomio tehdasasetusten palautuksista, niin laite nollaantuu ja se pitää asentaa uudemman kerran. Siihen tallennetut tiedot, esim. salasanat pitää syöttää uudestaan. Laitteen pitäisi hakea uusin ohjelmistoversio asennuksen yhteydessä ja asentaa se ns. “puhtaalle pöydälle” eli jos siellä on käynyt jotain hämminkiä aiemmissa päivityksissä, niin voisi tällä korjaantua. Tätä toimintoa ei pitäisi joutua kuitenkaan usein tekemään ja ainoastaan ongelmatilanteissa. 🤔
Tervetuloa OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi