Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihteen digiboksi vaatii tehdasasetukset jatkuvasti, miksi?

  • 16. tammikuuta 2024
  • 7 kommenttia
  • 467 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Aaviita kirjoitti:

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

7 kommenttia

  • 4727 kommenttia
  • Vastaus
  • 16. tammikuuta 2024
Aaviita kirjoitti:

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 16. tammikuuta 2024
Kimblez kirjoitti:
Aaviita kirjoitti:

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Kiitos vinkistä. Pitää kokeilla tuota.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 16. tammikuuta 2024
Kimblez kirjoitti:
Aaviita kirjoitti:

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Kokeilin tuota buuttausta, boxiin tuli päivitys ja nyt kanavanvaihtuminen kestää 15-20 sekuntia. Olin ASPAan yhteydessä, joku soittaa mulle vielä tänään.

 


  • 4727 kommenttia
  • 16. tammikuuta 2024
Aaviita kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
Aaviita kirjoitti:

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Kokeilin tuota buuttausta, boxiin tuli päivitys ja nyt kanavanvaihtuminen kestää 15-20 sekuntia. Olin ASPAan yhteydessä, joku soittaa mulle vielä tänään.

 

Kyllähän se siitä sitten lutviutuu.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 17. tammikuuta 2024

Apu saatu Elisalta. Boxi toimii taas😊


  • 4727 kommenttia
  • 17. tammikuuta 2024
Aaviita kirjoitti:

Apu saatu Elisalta. Boxi toimii taas😊

Erinomaisen hyvä juttu.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 30. tammikuuta 2024

Samanlaista ongelmaa N7800 boxin kanssa, parin viikon välein saa olla tekemässä virtabuuttia