Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihde Plus tallenteet

  • 19. tammikuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 427 katselukerrat

Saako tuohon plussaan "Tallenteet" näkymän muutenkuin puhelimesta tai läppäristä? Hieman tympeä ominaisuus jos joka kerta tarvitsee luurin katsoakseen tallennuksia? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Suippo97 kirjoitti:

Ongelma on siinä että ei ole nähtävästi "Tallenteeni" kohtaa missään.

Eiköhän selviä hyvinkin kysymällä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Vika/häiriöilmoituksen tekoonkin vaihtoehtoja, jos tarvis:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö>Elisa Viihde

(Häiriöilmoituksenkin voi tehdä.)

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

  • 4672 kommenttia
  • 20. tammikuuta 2024
Suippo97 kirjoitti:

Saako tuohon plussaan "Tallenteet" näkymän muutenkuin puhelimesta tai läppäristä? Hieman tympeä ominaisuus jos joka kerta tarvitsee luurin katsoakseen tallennuksia? 

Tuolla ohjetta:

Elisa Viihde Plus -palvelun ohjeet

Tallentaminen:

Tallenteet löytyvät ”Tallenteeni” näkymästä. 

Tuoltakin voi kokeilla:

Jumittaako digiboksi

Esim:

Digiboksin sisäisen muistin alustusta.

Digiboksin ohjelmistopäivityksen, (ns. Virtabuutti) tarkistamista

Tai peräti tehdasasetusten palautusta:

Palauta tv-boksi tehdasasetuksille. Tehdasasetusten palauttaminen onnistuu Asetuksista (hammasrattaan kuva). Valitse Laitteen asetukset, sitten Laitteen tiedot ja Tehdasasetusten palautus.

 

 

 

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 20. tammikuuta 2024

Ongelma on siinä että ei ole nähtävästi "Tallenteeni" kohtaa missään.


  • 4672 kommenttia
  • Vastaus
  • 20. tammikuuta 2024
Suippo97 kirjoitti:

Ongelma on siinä että ei ole nähtävästi "Tallenteeni" kohtaa missään.

Eiköhän selviä hyvinkin kysymällä asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Vika/häiriöilmoituksen tekoonkin vaihtoehtoja, jos tarvis:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö>Elisa Viihde

(Häiriöilmoituksenkin voi tehdä.)


Osallistu keskusteluun