Skip to main content
Vastattu

Viihde ongelma - "Tarvitset voimassa olevan tilauksen"

  • 8. helmikuuta 2025
  • 2 kommenttia
  • 139 katselukerrat

Hei. olen Elisa viihde premium asiakas. Illalla katsottiin tv:tä normaalisti, mutta yön aikana tapahtui jotain. Aamulla tv ilmoitti että "tarvitset voimassa olevan tilauksen". Tarkistin asian netistä ja kaikki on kunnossa. Mikä on ongelma ?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus

Tuo ilmoitus tulee, jos kyseinen laite ei ole merkattu tilauksen yhteydessä olevalle tunnukselle. Esimerkiksi jos sopimusta on päivitetty tai asiakkaalle on lähetetty uusi laite, jolloin tuosta vanhasta laitteesta on tunnukset siirtyneet toiseen laitteeseen. Jos ei ole kyse tämmöisestä, niin otathan yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, niin saadaan tuota tutkittua tarkemmin.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@JarmoR !

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4642 kommenttia
  • 8. helmikuuta 2025
JarmoR kirjoitti:

Hei. olen Elisa viihde premium asiakas. Illalla katsottiin tv:tä normaalisti, mutta yön aikana tapahtui jotain. Aamulla tv ilmoitti että "tarvitset voimassa olevan tilauksen". Tarkistin asian netistä ja kaikki on kunnossa. Mikä on ongelma ?

Kysäise asiakaspalvelusta, tai tee vika/häiriöilmoitus,

niin selviää varmasti:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa /Häiriöilmoitus

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

> Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 544 kommenttia
  • Vastaus
  • 10. helmikuuta 2025

Tuo ilmoitus tulee, jos kyseinen laite ei ole merkattu tilauksen yhteydessä olevalle tunnukselle. Esimerkiksi jos sopimusta on päivitetty tai asiakkaalle on lähetetty uusi laite, jolloin tuosta vanhasta laitteesta on tunnukset siirtyneet toiseen laitteeseen. Jos ei ole kyse tämmöisestä, niin otathan yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, niin saadaan tuota tutkittua tarkemmin.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@JarmoR !


Osallistu keskusteluun