Olen saanut aktivoitua Aition sähköpostilinkin kautta puhelimella, mutta yhdistetyillä laitteilla vaatii uuden aktivoinnin ja tätä tehdessäni herjaa "palvelussa on tapahtunut virhe." Onkohan muilla ollut sama ongelma ja mitenköhän saisi korjattua?
Aition aktivointi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi
Pyytää kaikkia jo Viaplay-tiliin yhdistettyjä laitteita aktivoimaan uudestaan ja kun tätä koetan tehdä niin antaa vain "palvelimella tapahtunut virhe" - ilmoituksen. Ainoastaan puhelimella, jolla tämän aktivoinnin tein, voi katsoa Aitiota.
Aivan, tuossa kohtaa meidän kannattaa tarkistaa ettei sopimukset ole solmussa tuon Aition osalta 🤔 Nappaatko meille moderaattoritiimille tuota yksityisviestiä niin katsotaan sekin puoli kuntoon.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi