Skip to main content

Mikä ihmeen Elisa Viihde?


Forum|alt.badge.img+2
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia

MIksi laskuuni on ilmestynyt veloitus jostakin Elisa Viihteestä? Liittyykö se jotenkin siihen saamaani tilausvahvistukseen (14.9.), josta jo olen asiakaspalveluanne reklamoinut, että en ole tilannut mitään palvelua, enkä  ymmärrä miksi minulle on lähetetty tilausvahvistus tilauksesta, jota en ole tehnyt. Olen Elisa Viihde palvelun päättänyt jo n. vuosi sitten.

Ei kai edes teleoperaattori voi tehdä mitään pakkomyyntiä, jossa vain ilmoitetaan, että olet nyt tällaisen tilauksen tehnyt, ja siitä laskutetaan, vaikka mitään tilausta ei ole olemassakaan.

Lasku (xxxx) on korjattava vastaamaan tekemiäni tilauksia.


EDIT // muokattu yksilöivät tiedot piiloon -draakki

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 791 kommenttia
  • 19. lokakuuta 2020

@DV6 Henkilökohtaisia asioita, kuten laskutuksia tai tilauksia ei käsitellä täällä julkisella alueella tietosuojan vuoksi.

 

Suosittelen ottamaan yhteyttä Elisan asiakaspalveluun tai laittamaan yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. Kannattaa myös lisätä asiakasnumero omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Profiilissa oleva asiakasnumero nopeuttaa asioiden käsittelyä huomattavasti.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 19. lokakuuta 2020

Missään nimessä @DV6 asiakaspalvelustamme tai myynnistä ei ikinä tehdä mitään tilauksia asiakkaalle ellei niistä ole yhdessä sovittu, joten selvitetään aivan ehdottomasti mitä tässä on käynyt. Vakavimmassa tapauksessa kyse voi olla identiteettivarkaudestakin. Laittaisitko meille vielä tosiaan @OmaYhteisö-tiimi profiilin kautta yksityisviestillä lisätiedot, niin pääsemme kurkkaamaan asiakkuutesi, mahdolliset avoimet tilaukset sekä palvelut? Saadaan varmasti tilanteeseen selvyys yhdessä :thumbsup_tone2:


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia
  • 19. lokakuuta 2020
draakki kirjoitti:

Missään nimessä @DV6 asiakaspalvelustamme tai myynnistä ei ikinä tehdä mitään tilauksia asiakkaalle ellei niistä ole yhdessä sovittu, joten selvitetään aivan ehdottomasti mitä tässä on käynyt. Vakavimmassa tapauksessa kyse voi olla identiteettivarkaudestakin. Laittaisitko meille vielä tosiaan @OmaYhteisö-tiimi profiilin kautta yksityisviestillä lisätiedot, niin pääsemme kurkkaamaan asiakkuutesi, mahdolliset avoimet tilaukset sekä palvelut? Saadaan varmasti tilanteeseen selvyys yhdessä :thumbsup_tone2:


Tuo nyt on ihan täyttä puppua!

Olen saanut tilausvahvistuksen palvelusta, jota en ole tilannut. Tämä nyt vaan on ihan täyttä totta.

Minulla on hankittuna kanavakortti, jonka määräaikaisuus päättyy ensi vuoden alkupuolella. Nyt kuitenkin olen saanut tiedon (tilausvahvistuksen), että olen (mukamas) tilannut Elisa Viihde palvelun ja joka olisi vuoden määräaikainen. Näin se vaan on!

Elisan palvelun laatu on vähän niin ja näin. Muistamme muutaman viikon takaa 1Gb kaapeliverkon nopeuslaskut, joita asiakaspalvelu selitti asiakkaiden sisäverkon ongelmilla. Syyksi paljastui kuitenkin se, että yhteyksissä ei ollut kaikkia kanavia käytössä, ja yhteyden tekninen maksiminopeus oli ihan jotain muuta. Tämä siis havaintojen perusteella (kaapelimodeemin ilmoituiksen mukaan), koska Elisa ei ole sanallakaan kertonut syytä, miksi tuo nopeuden lasku tapahtui. Ehkä korjaantumisen syynä oli se, että asiakkaat olivatkin fiksumpia, ja näkivät todellisen syyn.

Elisan asiakaspalvelu on täyttä kuraa. Asiakaspalvelun kanssa ei näytä olevan mahdollista käydä mitään viestinvaihtoa siten, että se toimisi puolueettomalla alustalla, ja että tästä viestinvaihdosta jäsi kirjallinen näyttö jälkikäteisselvityksen tueksi. Asiakaspalvelun saavutettavuus ja osaavan henkilöön yhteyden saaminen onkin jotain ihan arvostelun alapuolella.

Elisa toimii ymmärtääkseni vallitsevan lainsäädännön vastaisesti (ainakin kohdallani), kun se yrittää sitouttaa asiakkaan määräaikaiseen sopimukseen ilman, että asiasta on asiakkaan kanssa mitään sovittu. Mikään sopimus ei voi olla sitova, jos toinen osapuoli vain ilmoittaa asiasta. Tästä olen asiakaspalvelua jo aiemmin reklamoinut. Nähtäväksi jää tullaanko kanavakorttisopimukseni määräaikaisuuden päättyessä tarvitsemaan viranomaisapua ensi vuoden alkupuolella.

Nyt on sitten Elisan laskututkin ryssinyt. Minua on laskutettu turhaan, liittyen tuohon yksiopuolisesti ilmoitettuun sopimukseen (jota en siis tilannut, enkä ole koskaan hyväksynyt).

Ymmärrän, että yrityksenä Elisan tarkoitus on tuottaa omistajilleen voittoa (tämän määrittää jo osakeyhtiölakikin), mutta mikähän mahtaa ollaolemassaolonne oikeutus?


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1707 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2020
DV6 kirjoitti:
draakki kirjoitti:

Missään nimessä @DV6 asiakaspalvelustamme tai myynnistä ei ikinä tehdä mitään tilauksia asiakkaalle ellei niistä ole yhdessä sovittu, joten selvitetään aivan ehdottomasti mitä tässä on käynyt. Vakavimmassa tapauksessa kyse voi olla identiteettivarkaudestakin. Laittaisitko meille vielä tosiaan @OmaYhteisö-tiimi profiilin kautta yksityisviestillä lisätiedot, niin pääsemme kurkkaamaan asiakkuutesi, mahdolliset avoimet tilaukset sekä palvelut? Saadaan varmasti tilanteeseen selvyys yhdessä :thumbsup_tone2:


Tuo nyt on ihan täyttä puppua!

Olen saanut tilausvahvistuksen palvelusta, jota en ole tilannut. Tämä nyt vaan on ihan täyttä totta.

Minulla on hankittuna kanavakortti, jonka määräaikaisuus päättyy ensi vuoden alkupuolella. Nyt kuitenkin olen saanut tiedon (tilausvahvistuksen), että olen (mukamas) tilannut Elisa Viihde palvelun ja joka olisi vuoden määräaikainen. Näin se vaan on!

Elisan palvelun laatu on vähän niin ja näin. Muistamme muutaman viikon takaa 1Gb kaapeliverkon nopeuslaskut, joita asiakaspalvelu selitti asiakkaiden sisäverkon ongelmilla. Syyksi paljastui kuitenkin se, että yhteyksissä ei ollut kaikkia kanavia käytössä, ja yhteyden tekninen maksiminopeus oli ihan jotain muuta. Tämä siis havaintojen perusteella (kaapelimodeemin ilmoituiksen mukaan), koska Elisa ei ole sanallakaan kertonut syytä, miksi tuo nopeuden lasku tapahtui. Ehkä korjaantumisen syynä oli se, että asiakkaat olivatkin fiksumpia, ja näkivät todellisen syyn.

Elisan asiakaspalvelu on täyttä kuraa. Asiakaspalvelun kanssa ei näytä olevan mahdollista käydä mitään viestinvaihtoa siten, että se toimisi puolueettomalla alustalla, ja että tästä viestinvaihdosta jäsi kirjallinen näyttö jälkikäteisselvityksen tueksi. Asiakaspalvelun saavutettavuus ja osaavan henkilöön yhteyden saaminen onkin jotain ihan arvostelun alapuolella.

Elisa toimii ymmärtääkseni vallitsevan lainsäädännön vastaisesti (ainakin kohdallani), kun se yrittää sitouttaa asiakkaan määräaikaiseen sopimukseen ilman, että asiasta on asiakkaan kanssa mitään sovittu. Mikään sopimus ei voi olla sitova, jos toinen osapuoli vain ilmoittaa asiasta. Tästä olen asiakaspalvelua jo aiemmin reklamoinut. Nähtäväksi jää tullaanko kanavakorttisopimukseni määräaikaisuuden päättyessä tarvitsemaan viranomaisapua ensi vuoden alkupuolella.

Nyt on sitten Elisan laskututkin ryssinyt. Minua on laskutettu turhaan, liittyen tuohon yksiopuolisesti ilmoitettuun sopimukseen (jota en siis tilannut, enkä ole koskaan hyväksynyt).

Ymmärrän, että yrityksenä Elisan tarkoitus on tuottaa omistajilleen voittoa (tämän määrittää jo osakeyhtiölakikin), mutta mikähän mahtaa ollaolemassaolonne oikeutus?

Tätä asiaa taidettiin jo kanssasi eilen selvittää ja myöskin tuo laskutus korjattiin kuntoon? 

Kyseessähän oli TTV:n aikaisten kanavakorttien muutos Elisalle ja tästä olemme tiedottaneet asiakkaita kirjeitse kesäkuussa. Kyse on vanhasta tutusta kanavakortista, johon on nyt lisätty Elisa Viihde -tunnus. Tunnuksilla hallinnoidaan mm. kanavapaketteja. Sinulle ei ole tilattu mitään lisää, vaikka tunnus on muutoksen myötä muodostettu. Vahvistuksessa näkyvä "myymäläluovutus" -teksti johtuu teknisestä syystä kun sopimukseen on käytetty asiakkaalla jo olevaa kanavakorttia. :) 

Toivottavasti tämä selvensi asiaa. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2020
JJesseJ kirjoitti:
DV6 kirjoitti:
draakki kirjoitti:

Missään nimessä @DV6 asiakaspalvelustamme tai myynnistä ei ikinä tehdä mitään tilauksia asiakkaalle ellei niistä ole yhdessä sovittu, joten selvitetään aivan ehdottomasti mitä tässä on käynyt. Vakavimmassa tapauksessa kyse voi olla identiteettivarkaudestakin. Laittaisitko meille vielä tosiaan @OmaYhteisö-tiimi profiilin kautta yksityisviestillä lisätiedot, niin pääsemme kurkkaamaan asiakkuutesi, mahdolliset avoimet tilaukset sekä palvelut? Saadaan varmasti tilanteeseen selvyys yhdessä :thumbsup_tone2:


Tuo nyt on ihan täyttä puppua!

Olen saanut tilausvahvistuksen palvelusta, jota en ole tilannut. Tämä nyt vaan on ihan täyttä totta.

Minulla on hankittuna kanavakortti, jonka määräaikaisuus päättyy ensi vuoden alkupuolella. Nyt kuitenkin olen saanut tiedon (tilausvahvistuksen), että olen (mukamas) tilannut Elisa Viihde palvelun ja joka olisi vuoden määräaikainen. Näin se vaan on!

Elisan palvelun laatu on vähän niin ja näin. Muistamme muutaman viikon takaa 1Gb kaapeliverkon nopeuslaskut, joita asiakaspalvelu selitti asiakkaiden sisäverkon ongelmilla. Syyksi paljastui kuitenkin se, että yhteyksissä ei ollut kaikkia kanavia käytössä, ja yhteyden tekninen maksiminopeus oli ihan jotain muuta. Tämä siis havaintojen perusteella (kaapelimodeemin ilmoituiksen mukaan), koska Elisa ei ole sanallakaan kertonut syytä, miksi tuo nopeuden lasku tapahtui. Ehkä korjaantumisen syynä oli se, että asiakkaat olivatkin fiksumpia, ja näkivät todellisen syyn.

Elisan asiakaspalvelu on täyttä kuraa. Asiakaspalvelun kanssa ei näytä olevan mahdollista käydä mitään viestinvaihtoa siten, että se toimisi puolueettomalla alustalla, ja että tästä viestinvaihdosta jäsi kirjallinen näyttö jälkikäteisselvityksen tueksi. Asiakaspalvelun saavutettavuus ja osaavan henkilöön yhteyden saaminen onkin jotain ihan arvostelun alapuolella.

Elisa toimii ymmärtääkseni vallitsevan lainsäädännön vastaisesti (ainakin kohdallani), kun se yrittää sitouttaa asiakkaan määräaikaiseen sopimukseen ilman, että asiasta on asiakkaan kanssa mitään sovittu. Mikään sopimus ei voi olla sitova, jos toinen osapuoli vain ilmoittaa asiasta. Tästä olen asiakaspalvelua jo aiemmin reklamoinut. Nähtäväksi jää tullaanko kanavakorttisopimukseni määräaikaisuuden päättyessä tarvitsemaan viranomaisapua ensi vuoden alkupuolella.

Nyt on sitten Elisan laskututkin ryssinyt. Minua on laskutettu turhaan, liittyen tuohon yksiopuolisesti ilmoitettuun sopimukseen (jota en siis tilannut, enkä ole koskaan hyväksynyt).

Ymmärrän, että yrityksenä Elisan tarkoitus on tuottaa omistajilleen voittoa (tämän määrittää jo osakeyhtiölakikin), mutta mikähän mahtaa ollaolemassaolonne oikeutus?

Tätä asiaa taidettiin jo kanssasi eilen selvittää ja myöskin tuo laskutus korjattiin kuntoon? 

Kyseessähän oli TTV:n aikaisten kanavakorttien muutos Elisalle ja tästä olemme tiedottaneet asiakkaita kirjeitse kesäkuussa. Kyse on vanhasta tutusta kanavakortista, johon on nyt lisätty Elisa Viihde -tunnus. Tunnuksilla hallinnoidaan mm. kanavapaketteja. Sinulle ei ole tilattu mitään lisää, vaikka tunnus on muutoksen myötä muodostettu. Vahvistuksessa näkyvä "myymäläluovutus" -teksti johtuu teknisestä syystä kun sopimukseen on käytetty asiakkaalla jo olevaa kanavakorttia. :) 

Toivottavasti tämä selvensi asiaa. 


No sopimusasiaa ei selvennä vieläkään.

Perimmäinen ongelma on se, että kuinka on mahdollista että minulle on tehty uusi määräaikainen sopimus, minun sitä hyväksymättä? Tuo aiempi määräaikainen sopimus TTV:n kanavakortista on edelleen voimassa, ja sen päättymisaika on sopimuksessa määrätty. Nyt minulle on tehty uusi määräaikainen sopimus, jonka voimassaoloaika eroaa tuosta aiemmasta sopimuksesta. Minulla on siis nyt kaksi määräaikaista sopimusta (mukamas on), joista tätä jälkimmäistä en ole tehnyt. Tämän uuden sopimuksen voimassaolon olen jokaisessa viestinvaihdossa kiistänyt.

On aivan turha väittää, että minulle ei olisi tehty mitään uutta sopimusta. Tästä sopimuksesta on minua informoitu tilausvahvistuksella, josta olen jo aiemmin reklamoinut. Teknisiin syihin vetoaminen tilanteessa, jossa puututaan olemassaolevaan määräaikaiseen sopimukseen, on kyllä ihan sitä itseään.

Mitä tulee tuohon laskutukseen, niin eikö olekin erikoista, että kun laskuttaja ryssii, niin kyseessä on korjattava erehdys, jos taas maksaja munaa, niin kyseessä onkin maksumuistutuksen arvoinen maksunvälttely? Kun laskutetaan olemattomasta asiata, kuten tässä turhasta kortin veloituksesta, niin eikö sekin jo osoita, että olette käsitelleet asiaa uutena tilauksena?

Mikäli järjestelmänne vaatii muutoksia, niin tehkää niitä siten, että muutokset eivät loukkaa asiakkaan oikeuksia, tai olemassa olevia sopimuksia. Tässä tapauksessa muutos olisi tullut saattaa voimaan vasta aiemman määräaikaisuuden päätyttyä.

Vielä selvyydeksi: En tunnusta tämän uuden sopimuksen olemassaoloa tai sen mukaista sopimusaikaa, koska en ole tätä sopimusta tehnyt.


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2020

Ja mihin ihmeeseen hävisi se antamani vastaus?


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1707 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2020
DV6 kirjoitti:
JJesseJ kirjoitti:
DV6 kirjoitti:
draakki kirjoitti:

Missään nimessä @DV6 asiakaspalvelustamme tai myynnistä ei ikinä tehdä mitään tilauksia asiakkaalle ellei niistä ole yhdessä sovittu, joten selvitetään aivan ehdottomasti mitä tässä on käynyt. Vakavimmassa tapauksessa kyse voi olla identiteettivarkaudestakin. Laittaisitko meille vielä tosiaan @OmaYhteisö-tiimi profiilin kautta yksityisviestillä lisätiedot, niin pääsemme kurkkaamaan asiakkuutesi, mahdolliset avoimet tilaukset sekä palvelut? Saadaan varmasti tilanteeseen selvyys yhdessä :thumbsup_tone2:


Tuo nyt on ihan täyttä puppua!

Olen saanut tilausvahvistuksen palvelusta, jota en ole tilannut. Tämä nyt vaan on ihan täyttä totta.

Minulla on hankittuna kanavakortti, jonka määräaikaisuus päättyy ensi vuoden alkupuolella. Nyt kuitenkin olen saanut tiedon (tilausvahvistuksen), että olen (mukamas) tilannut Elisa Viihde palvelun ja joka olisi vuoden määräaikainen. Näin se vaan on!

Elisan palvelun laatu on vähän niin ja näin. Muistamme muutaman viikon takaa 1Gb kaapeliverkon nopeuslaskut, joita asiakaspalvelu selitti asiakkaiden sisäverkon ongelmilla. Syyksi paljastui kuitenkin se, että yhteyksissä ei ollut kaikkia kanavia käytössä, ja yhteyden tekninen maksiminopeus oli ihan jotain muuta. Tämä siis havaintojen perusteella (kaapelimodeemin ilmoituiksen mukaan), koska Elisa ei ole sanallakaan kertonut syytä, miksi tuo nopeuden lasku tapahtui. Ehkä korjaantumisen syynä oli se, että asiakkaat olivatkin fiksumpia, ja näkivät todellisen syyn.

Elisan asiakaspalvelu on täyttä kuraa. Asiakaspalvelun kanssa ei näytä olevan mahdollista käydä mitään viestinvaihtoa siten, että se toimisi puolueettomalla alustalla, ja että tästä viestinvaihdosta jäsi kirjallinen näyttö jälkikäteisselvityksen tueksi. Asiakaspalvelun saavutettavuus ja osaavan henkilöön yhteyden saaminen onkin jotain ihan arvostelun alapuolella.

Elisa toimii ymmärtääkseni vallitsevan lainsäädännön vastaisesti (ainakin kohdallani), kun se yrittää sitouttaa asiakkaan määräaikaiseen sopimukseen ilman, että asiasta on asiakkaan kanssa mitään sovittu. Mikään sopimus ei voi olla sitova, jos toinen osapuoli vain ilmoittaa asiasta. Tästä olen asiakaspalvelua jo aiemmin reklamoinut. Nähtäväksi jää tullaanko kanavakorttisopimukseni määräaikaisuuden päättyessä tarvitsemaan viranomaisapua ensi vuoden alkupuolella.

Nyt on sitten Elisan laskututkin ryssinyt. Minua on laskutettu turhaan, liittyen tuohon yksiopuolisesti ilmoitettuun sopimukseen (jota en siis tilannut, enkä ole koskaan hyväksynyt).

Ymmärrän, että yrityksenä Elisan tarkoitus on tuottaa omistajilleen voittoa (tämän määrittää jo osakeyhtiölakikin), mutta mikähän mahtaa ollaolemassaolonne oikeutus?

Tätä asiaa taidettiin jo kanssasi eilen selvittää ja myöskin tuo laskutus korjattiin kuntoon? 

Kyseessähän oli TTV:n aikaisten kanavakorttien muutos Elisalle ja tästä olemme tiedottaneet asiakkaita kirjeitse kesäkuussa. Kyse on vanhasta tutusta kanavakortista, johon on nyt lisätty Elisa Viihde -tunnus. Tunnuksilla hallinnoidaan mm. kanavapaketteja. Sinulle ei ole tilattu mitään lisää, vaikka tunnus on muutoksen myötä muodostettu. Vahvistuksessa näkyvä "myymäläluovutus" -teksti johtuu teknisestä syystä kun sopimukseen on käytetty asiakkaalla jo olevaa kanavakorttia. :) 

Toivottavasti tämä selvensi asiaa. 


No sopimusasiaa ei selvennä vieläkään.

Perimmäinen ongelma on se, että kuinka on mahdollista että minulle on tehty uusi määräaikainen sopimus, minun sitä hyväksymättä? Tuo aiempi määräaikainen sopimus TTV:n kanavakortista on edelleen voimassa, ja sen päättymisaika on sopimuksessa määrätty. Nyt minulle on tehty uusi määräaikainen sopimus, jonka voimassaoloaika eroaa tuosta aiemmasta sopimuksesta. Minulla on siis nyt kaksi määräaikaista sopimusta (mukamas on), joista tätä jälkimmäistä en ole tehnyt. Tämän uuden sopimuksen voimassaolon olen jokaisessa viestinvaihdossa kiistänyt.

On aivan turha väittää, että minulle ei olisi tehty mitään uutta sopimusta. Tästä sopimuksesta on minua informoitu tilausvahvistuksella, josta olen jo aiemmin reklamoinut. Teknisiin syihin vetoaminen tilanteessa, jossa puututaan olemassaolevaan määräaikaiseen sopimukseen, on kyllä ihan sitä itseään.

Mitä tulee tuohon laskutukseen, niin eikö olekin erikoista, että kun laskuttaja ryssii, niin kyseessä on korjattava erehdys, jos taas maksaja munaa, niin kyseessä onkin maksumuistutuksen arvoinen maksunvälttely? Kun laskutetaan olemattomasta asiata, kuten tässä turhasta kortin veloituksesta, niin eikö sekin jo osoita, että olette käsitelleet asiaa uutena tilauksena?

Mikäli järjestelmänne vaatii muutoksia, niin tehkää niitä siten, että muutokset eivät loukkaa asiakkaan oikeuksia, tai olemassa olevia sopimuksia. Tässä tapauksessa muutos olisi tullut saattaa voimaan vasta aiemman määräaikaisuuden päätyttyä.

Vielä selvyydeksi: En tunnusta tämän uuden sopimuksen olemassaoloa tai sen mukaista sopimusaikaa, koska en ole tätä sopimusta tehnyt.

Pahoittelut, että sinulle on tullut tunne, että me jollain tavalla loukkaisimme oikeuksiasi. Mutta mistään tälläisestä ei ole kyse. Noiden kanavakorttien siirto piti tehdä teknisistä syistä nyt eikä vuoden päästä vanhasta järjestelmästä uuteen, jotta voidaan varmistaa palvelun toimivuus, tasa-arvosuus ja myös lisähyödyt asiakkaille lisäkanavien jne. muodossa ja tämän vuoksi se aiheutti tämän erillisen tilausvahvistuksen. Nämä vanhat TTV:n kanavakortti sopimukset päättyvät samaan hetkeen kun tämän siirto on tehty ja näin ollen mitään päällekkäisiä sopimuksia ei ole. 

Ikävä kyllä tarkemmin emme sopimusasioita voi käydä täällä julkisella foorumilla läpi mutta jos haluat vielä asiasta ja sopimuksistasi keskustella niin laitathan meille yksityisviestiä :) 


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2020

...vanhat TTV:n kanavakortti sopimukset päättyvät samaan hetkeen kun tämän siirto on tehty...

Olette siis päättäneet määräaikaisen sopimukseni. Selvä. Oletuksenne mukaan minulla sitten on uusi määräaikainen sopimus, jonka kesto ylittää tuon aiemman sopimuksen päättymispäivän? Ei muuten ole.

“...laitathan meille yksityisviestiä...” Kenelle, ja mihin osoitteeseen?


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1707 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2020
DV6 kirjoitti:

...vanhat TTV:n kanavakortti sopimukset päättyvät samaan hetkeen kun tämän siirto on tehty...

Olette siis päättäneet määräaikaisen sopimukseni. Selvä. Oletuksenne mukaan minulla sitten on uusi määräaikainen sopimus, jonka kesto ylittää tuon aiemman sopimuksen päättymispäivän? Ei muuten ole.

“...laitathan meille yksityisviestiä...” Kenelle, ja mihin osoitteeseen?

Voit laittaa meille viestiä tänne OmaYhteisö-tiimi tai jos koet paremmaksi niin meille voi laittaa viestiä myös Facebookin kautta, Twitterin kautta tai OmaElisasta löytyvän Chat-palvelun kautta :) 


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 23. lokakuuta 2020

Miksi uusi kaapelikortti ei lopu silloin kuin vanha sopimus olisi loppumassa, tällöinhän tässä ei kai olisi mitään ongelmaa ?


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia
  • 23. lokakuuta 2020
tontze kirjoitti:

Miksi uusi kaapelikortti ei lopu silloin kuin vanha sopimus olisi loppumassa, tällöinhän tässä ei kai olisi mitään ongelmaa ?


Tässähän se pointti on. Kun tuo aiempi (Elisan päättämä) sopimus oli voimassa 30.4.2021 asti, ja tämä ‘uusi’ (Elisan muuttama) on voimassa 13.9.2021 asti, niin mikä on esim. sopimuksen päättämismahdollisuus 1.5.2021 alkaen?


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1267 kommenttia
  • 23. lokakuuta 2020
DV6 kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Miksi uusi kaapelikortti ei lopu silloin kuin vanha sopimus olisi loppumassa, tällöinhän tässä ei kai olisi mitään ongelmaa ?


Tässähän se pointti on. Kun tuo aiempi (Elisan päättämä) sopimus oli voimassa 30.4.2021 asti, ja tämä ‘uusi’ (Elisan muuttama) on voimassa 13.9.2021 asti, niin mikä on esim. sopimuksen päättämismahdollisuus 1.5.2021 alkaen?

Me voidaan tämä sopimuspuoli tarkemmin selvittää jos nappaat meille moderaattoreille yksityiviestiä  profiilisivumme oranssista ‘Lähetä viesti’ -painikkeesta. Meihin saa myös yhteyden puhelimitse, chatin kautta ja muualla somessa: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Näin julkipuolella emme tietoturvasyistä voi sopimuksia aloittaa perkaamaan.


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia
  • 23. lokakuuta 2020
MiikaMoi kirjoitti:
DV6 kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Miksi uusi kaapelikortti ei lopu silloin kuin vanha sopimus olisi loppumassa, tällöinhän tässä ei kai olisi mitään ongelmaa ?


Tässähän se pointti on. Kun tuo aiempi (Elisan päättämä) sopimus oli voimassa 30.4.2021 asti, ja tämä ‘uusi’ (Elisan muuttama) on voimassa 13.9.2021 asti, niin mikä on esim. sopimuksen päättämismahdollisuus 1.5.2021 alkaen?

Me voidaan tämä sopimuspuoli tarkemmin selvittää jos nappaat meille moderaattoreille yksityiviestiä  profiilisivumme oranssista ‘Lähetä viesti’ -painikkeesta. Meihin saa myös yhteyden puhelimitse, chatin kautta ja muualla somessa: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Näin julkipuolella emme tietoturvasyistä voi sopimuksia aloittaa perkaamaan.


Jos kerran olen ainoa Elisan asiakas, jota tämä koskee, niin panen viestiä tulemaan. Itse en näe, että tuon sopimuksen keston selvittäminen julkisesti mitenkään liittyy tietoturvaan, varsinkin kun sen olen itse tuonut julki. Lienee vaan syy sille, ettei asiasta julkisesti keskusteltaisi. Suurempana ongelmana näen julkistuksenne siitä kanssakäymisestä, mitä olen Elisan kanssa muissa yksityisissä kanavissa käynyt.