Skip to main content

Elisa viihde sovellus jumittaa


  • Kommentaattori
  • 33 kommenttia

Sovellus jumittaa, kun yrittää käynnistää sovellusta se lataa ja lataa harmaana mutta mitään ei tapahdu. Onko muillakin samaa ongelmaa vai onko se vain meidän taloudessa että millään laitteella ei toimi?

Kiinnitetty vastaus

7. joulukuuta 2021

Katsokaa virhetiedotteet: 

Häiriö alkanut: 7.12. klo 20:14
Arvioitu korjausaika: 8.12. klo 2:00

Elisa Viihde -palvelussa on parhaillaan häiriöitä joiden korjaustoimet ovat käynnissä.

Saat tietoa häiriöistä osoitteesta elisa.fi/hairiotiedotteet ja häiriökartalta elisa.fi/hairiokartta. Muutostiedotteet löydät osoitteesta elisa.fi/muutostiedotteet. Häiriö- ja muutostiedotteet näet myös Elisan kaapeli-TV:n infokanavalta 380. Tarvittaessa saat apua vikatilanteisiin osoitteesta elisa.fi/verkkoapuri

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Forum|alt.badge.img+5
  • Avulias
  • 65 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2021

Ei toimi tallenteet myöskään boksilla.


Forum|alt.badge.img
  • Avulias
  • 4 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2021

Niin jumittaa täälläkin😡


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2021

No eipä toimi täälläkään ei puhelimella , tietokoneella eikä LG:n telkkarillakaan. :tired_face:


Forum|alt.badge.img+3
  • Avulias
  • 31 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2021

Ilmottaudun mukaan. Digiboxi eikä Elisa Viihde appi eivät toimi kumpikaan. 

Hienoa. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Kommentaattori
  • 38 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2021

Katsokaa virhetiedotteet: 

Häiriö alkanut: 7.12. klo 20:14
Arvioitu korjausaika: 8.12. klo 2:00

Elisa Viihde -palvelussa on parhaillaan häiriöitä joiden korjaustoimet ovat käynnissä.

Saat tietoa häiriöistä osoitteesta elisa.fi/hairiotiedotteet ja häiriökartalta elisa.fi/hairiokartta. Muutostiedotteet löydät osoitteesta elisa.fi/muutostiedotteet. Häiriö- ja muutostiedotteet näet myös Elisan kaapeli-TV:n infokanavalta 380. Tarvittaessa saat apua vikatilanteisiin osoitteesta elisa.fi/verkkoapuri


  • Avulias
  • 3 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2021

Mistä voi pyytää kk maksuun alennusta, vai hoitaako Elisa automaattisesti tämän??


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 7. joulukuuta 2021

Yleinen häiriö siis. Ei tarvi onneks äkkäillä itsekseen..:)


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 7. joulukuuta 2021

Täällä Kanarialla ihmettelin kanssa kun ei toimi, mutta ilmeisesti kyse ei sitten ole nettiyhteydestä tms.


Forum|alt.badge.img+3
  • Avulias
  • 31 kommenttia
  • 7. joulukuuta 2021

Jää sitten muutama taltio katsomatta kun viimeinen käyttöpäivä tänään.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 7. joulukuuta 2021

Jep sama ongelma, telkkarin oma appi ei toimi, boksi ei toimi, sivuilla ei toimi tallenteet. Siellä päivystäjällä paskat housussa ja IT tahkoaa ylitöitä tänään. :)


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2021

Tervehdys kaikille!

 

Vihteessä oli tosiaan eilen yleinen häiriötilanne josta johtuen monet viihteeseen liittyvät toiminteet olivat alhaalla. Suuret pahoittelut toimimattomuudesta! 

Nyt viihde kuitenkin rokkaa taas ja kaikki pääsee nauttimaan siitä entiseen malliin 👍


  • Avulias
  • 3 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2021
Lautturi kirjoitti:

Tervehdys kaikille!

 

Vihteessä oli tosiaan eilen yleinen häiriötilanne josta johtuen monet viihteeseen liittyvät toiminteet olivat alhaalla. Suuret pahoittelut toimimattomuudesta! 

Nyt viihde kuitenkin rokkaa taas ja kaikki pääsee nauttimaan siitä entiseen malliin 👍

Once again...Vai nauttimaan…. Tarttee olla kyllä jonkin sortin masokisti….onneksi ensi kesänä pääsee eroon koko roskasta kun tulee valokuitu….

 

Mutta niin, haluaisin oikeasti vastauksen kysymykseen; Mistä voi pyytää kk maksuun alennusta, vai hoitaako Elisa automaattisesti tämän??

Maksan tästä “palvelusta” ja jos se ei toimi, haluan hyvityksen. Jotenkin haluaisin ajatella asian niin, että Elisa hoitaisi tälläiset asiat automattisesti.

 


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3822 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2021
digi__digi kirjoitti:

Mutta niin, haluaisin oikeasti vastauksen kysymykseen; Mistä voi pyytää kk maksuun alennusta, vai hoitaako Elisa automaattisesti tämän?

 

Häiriötilanne oli kestoltaan 2 tuntia eli ei ajallisesti tarpeeksi pitkä hyvitysvelvollisuuden muodostumiseen.

Pahoittelut kokemastasi mielipahasta.