Skip to main content
LEFFALAHJA

Ystävänpäivän leffalahja – katso 5 elokuvaa maksutta 7.-18.2.2024

Ystävänpäivän leffalahja – katso 5 elokuvaa maksutta 7.-18.2.2024
freesoul
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+9
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 240 kommenttia

Haluamme ystävänpäivän kunniaksi muistaa asiakkaitamme elokuvalahjalla. Voit katsoa 5 elokuvaa Elisa Viihteen vuokraamossa maksutta 7.-18.2.2024 välisenä aikana. 🎬

Elokuvia voi katsoa Elisa Viihteen vuokraamossa:

  • Tietokoneella nettiselaimen kautta
  • Puhelimen, tabletin tai äly-tv:n Elisa Viihde -sovelluksen kautta
  • Elisa Viihteen digiboksin ja tv-boksin kautta

Sinulla ei tarvitse olla Elisa Viihteen tilausta katsoaksesi leffoja. Tarvitset kuitenkin Elisa Tunnuksen tai Elisa Viihde -tunnuksen, jolla voit kirjautua Elisa Viihteen vuokraamoon.

Tutustu ilmaiseen leffalahjaan ja katso ohjeet elokuvien katsomiseen

Mikä leffalahjan elokuvista on oma suosikkisi?

 

Oliko tästä hyötyä?

13 kommenttia

Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 7. helmikuuta 2024

Milloin tästä on tulossa tiedote sähköpostiin? Aina tullut aikaisemmin ilmaisista leffoista tiedote


Burnett
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+15
  • Elisalainen
  • 2004 kommenttia
  • 7. helmikuuta 2024
LucasChristian kirjoitti:

Milloin tästä on tulossa tiedote sähköpostiin? Aina tullut aikaisemmin ilmaisista leffoista tiedote

Tiedotteet tulevat piakkoin kyllä sähköpostitsekin. 😊 Lisäksi maininnat leffalahjaedusta löytyvät OmaElisassa, sekä Elisa Viihteen verkkosivuila sekä sovelluksessa.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 7. helmikuuta 2024

Muutaman kerran tullut noita lahjaelokuvia, joskus mielellään voisi tulla vaikka silleen että vain yhden elokuvan saa lahjaksi, mutta saisi itse päättää minkä kuvan haluaa katsoa. Eikä valmiiksi valittuja kuvia, kun nyt nuo mitkä on tarjolla niin yksikään kuva ei kuulu niihin kategorioihin mitä itse tulee yleensä  katsottua


Forum|alt.badge.img+10
  • Älyniekka
  • 658 kommenttia
  • 7. helmikuuta 2024

Olen samaa mieltä uusi asiakas -henkilön kanssa, että saisipa itse valita vaikka vain yhden, koska lahjaelokuvat ovat sellaisia, mitkä eivät yhtään kiinnosta eli on aivan turha lahja. 


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 10. helmikuuta 2024

Onko tää kettuilua asiakkaalle kun koko viihteeseen ei pysty kirjautumaan kuin ainoastaan puhelimella

Edit: Kirosana poistettu viestistä. -Keinotekoinen


  • 4673 kommenttia
  • 10. helmikuuta 2024
Teris2068 kirjoitti:

Onko tää kettuilua asiakkaalle kun koko viihteeseen ei pysty kirjautumaan kuin ainoastaan puhelimella

Hyvin onnistuu tietokoneellakin kirjautuminen ainakin täällä.

Tyhjennä selaimen välimuisti.

Kokeile toisella selaimella.

Käynnistä tietokone uudelleen. (Käynnistä uudelleen kohdasta)


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 10. helmikuuta 2024

@Teris2068 Ratkesiko ongelma Kimblez’n ohjeilla?


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 16. helmikuuta 2024

Näkyyköhän ne edes , ettei tule ilmoitusta; ”Ei Internetyhteyttä” jne. .Joutuu aloittaman ohjelman uudestaan alusta , kun yhteys palaa muutaman sekunnin päästä.Tätä tekee meillä toistuvasti. Tallenteiden kanssa varsinkin. Ihan päivittäin toistuvaa.Vajaa vuosi sitten asennettu Elisa Netti Kotiin XL nopeus 600M/100M G.Asentaja sanoi , että on huippuhyvä yhteys ja nopeus, .Virtajohtoja joutuu irroittelemaan toistuvasti, Asiakaspalvelusta sanottiin,että signaali on hyvä, kun se tarkistettiin, ehdotti 10m. kaapelia reitittimen ja boksin väliin,tai 4G yhteyttä.Outoa kun signaali on hyvä...sanoin maksavani 5G-yhteydestä. 

Onko jollain muulla samoja yhteyskatkoja ,onko muilla operaattoreilla jotain vastaavaa tilalle?


  • 523 kommenttia
  • 16. helmikuuta 2024
jarkyl kirjoitti:

Näkyyköhän ne edes , ettei tule ilmoitusta; ”Ei Internetyhteyttä” jne. .Joutuu aloittaman ohjelman uudestaan alusta , kun yhteys palaa muutaman sekunnin päästä.Tätä tekee meillä toistuvasti. Tallenteiden kanssa varsinkin. Ihan päivittäin toistuvaa.Vajaa vuosi sitten asennettu Elisa Netti Kotiin XL nopeus 600M/100M G.Asentaja sanoi , että on huippuhyvä yhteys ja nopeus, .Virtajohtoja joutuu irroittelemaan toistuvasti, Asiakaspalvelusta sanottiin,että signaali on hyvä, kun se tarkistettiin, ehdotti 10m. kaapelia reitittimen ja boksin väliin,tai 4G yhteyttä.Outoa kun signaali on hyvä...sanoin maksavani 5G-yhteydestä. 

Onko jollain muulla samoja yhteyskatkoja ,onko muilla operaattoreilla jotain vastaavaa tilalle?

Kyse on tuosta boxin ja reitittimen välisestä yhteydestä, sitä ei kukaan tiedä muu kuin sinä millainen se on? 10m Wifi kyllä kantaa, jos ei välissä ole betoniseinää… Jos tuo on kunnossa, niin vasta sitten voi etsiä pätkivästä 5G-yhteydestä ongelmaa seuraavaksi.


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 17. helmikuuta 2024

Boxin ja reititin väli n.4 metriä, oviaukosta "näköyhteydellä" eri huoneista (rmt ) talo. Yläkerrassa toinen reititin + tuplaboxi n.metrin etäisyydellä toisistaan,samat ongelmat. Laitteet asennettu Elisan toimesta  viime kesänä, ongelmat alkanut enevissä määrissä vuodenvaihteen aikoihin- enemmän ruutuaikaa.Puhelin ja pöytäkone toimii kotinetin kautta ok:sti

 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 19. helmikuuta 2024

@jarkyl Käytössäsi on ilmeisesti Elisa Viihteen digiboksi? Millaista WLAN:n voimakkuus näyttää Asetukset → WiFi Status osiossa kohdassa Laatu?


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 21. helmikuuta 2024

Elisan digiboksi käytössä,nyt muutaman päivän toiminut hyvin,muutaman kerran illan aikana tulee ilmoitus “ei internet-yhteyttä ja muutaman sek. kuluttua ilm. “yhdistetty langattomaan verkkoon” ,mutta ohjelmaa on jatkunut normaalisti koko ajan.  

Asetuksista katsoin juuri tänään 21.02.2024 klo15.45, Laatu näytti 100% ja nopeus 867Mpbs. Yläkerrassa ohjelma katkeaa, joutuu , ja menee alkuun takaisin. 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 21. helmikuuta 2024
jarkyl kirjoitti:

Elisan digiboksi käytössä,nyt muutaman päivän toiminut hyvin,muutaman kerran illan aikana tulee ilmoitus “ei internet-yhteyttä ja muutaman sek. kuluttua ilm. “yhdistetty langattomaan verkkoon” ,mutta ohjelmaa on jatkunut normaalisti koko ajan.  

Asetuksista katsoin juuri tänään 21.02.2024 klo15.45, Laatu näytti 100% ja nopeus 867Mpbs. Yläkerrassa ohjelma katkeaa, joutuu , ja menee alkuun takaisin. 

Hmm, kuulostaa äkkiseltään, että verkkoyhteys katkeaa hetkeksi. Katkeaako yhteys ainoastaan digiboksilla, vai katkeaako netti myös muilla kodin laitteilla? Jos yhdistät digiboksin verkkokaapelilla nettilaitteeseen (ja vaihdat tämän jälkeen verkkoyhteyden Ethernetin kautta yhdistetyksi asetuksissa), niin tuleeko silloinkin tuota ilmoitusta?

Tämän linkin kautta löydät tarkempia toimenpiteitä, mitä kannattaa testata digiboksille 👍