Olin ostamassa kertamaksulla mieleistäni matkapuhelinta itäkeskuksen elisa myymälästä. Myymälästä ei kyseistä tuotetta löytynyt, joten sovimme asiakaspalvelijan kanssa, että tehdään tilaus siinä paikan päällä ja puhelin lähetetään minulle postissa. En saanut myymälässä mahdollisuutta maksaa kännykkää heti, vaan asiakaspalvelija sanoi että puhelin ja lasku tulee postissa. Kuitenkin ensimmäinen tilaus peruttiin elisan toimesta, korjailimme yhteystietoja sitten puhelinpalvelussa jotta tilaus saataisiin etenemään ja lähetettyä. Kuitenkin seuraavana päivänä elisalta oli tullut sähköpostiviesti, jossa pyydettiin vakuusmaksua. Tämä oli minulle ok, mutta viestin loppuun lukiessani huomasin, että vaikka vakuuden maksaisin, puhelinta ei olisi voitu toimittaa ennen kuin myös kaikki erääntyneet laskut ovat hoidettu. En ole ollut vuosiin elisan asiakkaana. Enkä taida asiakkaaksenne tullakaan, kun ei teiltä näköjään pysty millään ilveellä ostamaan kertamaksulla mieleistä tuotetta. Kilpailevalla operaattorilla kyseisen tuotteen ostaminen sujui mutkattomasti sekä sain tuotteen kotiovelleni jo seuraavana päivänä.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi