Hei, en löytänyt erikseen asiakaspalaute lomaketta, joten päätin tänne laittaa.
Ennakkotilasin Oneplus 9 pron 29.03. sen saaminen kesti 2vk ja sen aikana minun piti soittaa 3 kertaa ja kysellä sen perään, että mikä kestää. Kaikki lupasi aina pistää asian eteenpäin, mutta mitään ei koskaan tapahtunut, kunnes yksi osaavampi aspa sai jotain aikaseksi ja sain vihdoin puhelimeni.
Ei siinä vielä kaikki ennakkotilaajalle luvattiin onebudsit kaupanpäälle ei tietenkään tullut samassa paketissa. No lähdin taas soittelemaan perään, että paketista puuttuu kuulokkeet. Aspasta sanottiin että tulevat erikseen 2 pvn kuluttua puhelimen saapumisen jälkeen. Asia oli sillä ok. Nyt on mennyt puhelimen saamisesta 12 päivää eikä kuulokkeita näy ja viime viikon torstaina soitin taas niiden perään ja lupailivat laittaa sen tulemaan. Nyt on maanantai eikä ole kuulunut taaskaan mitään enkä jaksa enää soitella Elisalle. Kehtaatte vielä joka puhelun aikana myydä liittymää ja yms palveluita, mutta ette tee oikean ongelman eteen mitään. Eikä kukaan asiakapalvelija ole tarjonnut hyvitystä asiaan liittyen. TOIVON TÄTÄ KAUTTA SAAVANI TUOTTEET MITKÄ MINULLE KUULUU!
EDIT / Muokattu otsikko kysymystä kuvaavammaksi. Entinen otsikko: “Kusetus firma” -MiikaMoi