Ostin Samsung Galaxy s21 puhelimen, koska tarvitsen kaksi eri liittymää samaan puhelimeen, jotta voin pitää henkilökohtaisen numeron erillään työasioista. Molemmat sain e-sim:n kera. Nyt on vaan niin, että ominaisuus ei toimi. Eli on vain yksi e-sim on kerrallaan käytössä. Joudun siis vaihtamaan toisesta toiseen ja kun toinen on päällä, toisesta ei minua tavoita. Selitin myyjälle tarkkaan, mitä haluan. Että haluan minulla olevan kaksi puhelinliittymää samaan aikaan käytössä. No nyt ei ole. On vain yksi kerrallaan. Hetken aikaan kun toimi vielä vanhan operaattorin normi-sim, niin silloin oli kaksi liittymää käytössä ja pystyin aina etukäteen valitsemaan, milloin käytän mitäkin liittymää soittaessani tai lähettäessäni viestejä. Onko nyt niin, että Elisan henkilökunta ei tiedä, mitä myy/eivät ole ymmärtäneet edes rautalankaversiota siitä, mitä halusin/olen vaan itse niin tyhmä, etten osaa asentaa kortteja oikein.
Vastattu
Tupla-sim
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Samsung Galaxy S21 tukee kahta SIM-korttia. Yhdistelmänä toimii jono 1x Nano-SIM + eSIM tai 2x Nano-SIM.
Eli vähintään toinen liittymä pitäisi olla fyysisellä SIM-kortilla varustettu. Kahta eSIM-liittymää ei voi käyttää.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi