Skip to main content
Vastattu

Samsung Galaxy S8 ja Android 9

  • 4. heinäkuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 188 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia

Minulla 5 v. vanha Samsung S8, jossa Android 9. Onko 9 menossa / mennyt vanhaksi, kun Oma Elisassa oli tieto, että FS-/ Elisaturva ei ole ollut toiminnassa kahteen viikkoon? (Btw: Oma Elisa sivuilla todettiin, että minulla ei ole vika-ilmoituksia. Hetken pähkäiltyäni arveli kyseen olevan siitä, että asiakkaan tekemä vikailmoitus kuitataan korjatuksi).

EDIT: 4.7.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hoi47 kirjoitti:

Minulla 5 v. vanha Samsung S8, jossa Android 9. Onko 9 menossa / mennyt vanhaksi, kun Oma Elisassa oli tieto, että FS-/ Elisaturva ei ole ollut toiminnassa kahteen viikkoon? (Btw: Oma Elisa sivuilla todettiin, että minulla ei ole vika-ilmoituksia. Hetken pähkäiltyäni arveli kyseen olevan siitä, että asiakkaan tekemä vikailmoitus kuitataan korjatuksi).

Ei Android 9 vielä vanhentunut ole Elisan tietoturvan suhteen:

Elisa Tietoturvan ohjeet

Tuetut järjestelmät:

  • Windows 8.1
  • Windows 10 ‑versio 21H2 tai uudempi
  • Windows 11
  • macOS 11 (Big Sur) tai uudempi
  • iOS 15 tai uudempi
  • Android 8 tai uudempi

Jos vikailmoitus tehty niin,

Ne vikailmoitukset näkyy 6 kuukauden ajalta oli kuitattu, tai ei.

Kysäise asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Häiriöilmoituksetkin onnistuu

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

  • 4672 kommenttia
  • Vastaus
  • 4. heinäkuuta 2024
Hoi47 kirjoitti:

Minulla 5 v. vanha Samsung S8, jossa Android 9. Onko 9 menossa / mennyt vanhaksi, kun Oma Elisassa oli tieto, että FS-/ Elisaturva ei ole ollut toiminnassa kahteen viikkoon? (Btw: Oma Elisa sivuilla todettiin, että minulla ei ole vika-ilmoituksia. Hetken pähkäiltyäni arveli kyseen olevan siitä, että asiakkaan tekemä vikailmoitus kuitataan korjatuksi).

Ei Android 9 vielä vanhentunut ole Elisan tietoturvan suhteen:

Elisa Tietoturvan ohjeet

Tuetut järjestelmät:

  • Windows 8.1
  • Windows 10 ‑versio 21H2 tai uudempi
  • Windows 11
  • macOS 11 (Big Sur) tai uudempi
  • iOS 15 tai uudempi
  • Android 8 tai uudempi

Jos vikailmoitus tehty niin,

Ne vikailmoitukset näkyy 6 kuukauden ajalta oli kuitattu, tai ei.

Kysäise asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Häiriöilmoituksetkin onnistuu

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 4. heinäkuuta 2024

Kiitos tiedoista. Lopetin vuosi sitten Samsung Galaxy tabletin käytön, kun minulle kerrottiin, että Androd 8:aa ei tueta. Uskoin koska FS- / Elisa tietoturva alkoi mättää. Tulipa lisää selvitettävää.


Claudius
  • 436 kommenttia
  • 4. heinäkuuta 2024

Googlen osalta käyttöjärjestelmä- ja tietoturvapåivitykset Android 8n osalta ovat päätyneet 10.1.2021. Viimeisin tuettu Android on 12.

https://endoflife.date/android