Skip to main content

Miksei mobiilivarmenne toimi

  • 22. heinäkuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 507 katselukerrat

Ei tule vahvistus viestiä:)

Kiinnitetty vastaus

22. heinäkuuta 2024

WhiteAngel kirjoitti:

Ei tule vahvistus viestiä:)

Olisiko tuolta apua:

Usein kysytyt kysymykset Elisa Mobiilivarmenteesta

Esim:

En saa tunnistuspyyntöä puhelimeeni, vaikka minulla on käytössäni

Elisa Mobiilivarmenne. Mitä teen?

Toimi näin:

 

  • Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.
  • Varmista, että puhelimesi on päivitetty viimeisimpään ohjelmistoversioon.
  • Avaa puhelimen näytön lukitus tunnistautumishetkellä.
  • Testaa tarvittaessa SIM-korttia toisessa laitteessa. Näin saa nopeasti selvitettyä onko ongelma molempien laitteiden kanssa vai vain toisessa
  • Mikäli puhelin on yhdistetty WLAN-verkkoon niin katkaise WLAN-yhteys siksi aikaa kun yrität tunnistautumista

​Jos mobiilivarmenteesi ei yllä olevien ohjeiden ja kokeilujen jälkeen edelleenkään toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Eli ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

 

Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4672 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2024
WhiteAngel kirjoitti:

Ei tule vahvistus viestiä:)

Olisiko tuolta apua:

Usein kysytyt kysymykset Elisa Mobiilivarmenteesta

Esim:

En saa tunnistuspyyntöä puhelimeeni, vaikka minulla on käytössäni

Elisa Mobiilivarmenne. Mitä teen?

Toimi näin:

 

  • Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.
  • Varmista, että puhelimesi on päivitetty viimeisimpään ohjelmistoversioon.
  • Avaa puhelimen näytön lukitus tunnistautumishetkellä.
  • Testaa tarvittaessa SIM-korttia toisessa laitteessa. Näin saa nopeasti selvitettyä onko ongelma molempien laitteiden kanssa vai vain toisessa
  • Mikäli puhelin on yhdistetty WLAN-verkkoon niin katkaise WLAN-yhteys siksi aikaa kun yrität tunnistautumista

​Jos mobiilivarmenteesi ei yllä olevien ohjeiden ja kokeilujen jälkeen edelleenkään toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Eli ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

 


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 563 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2024

Onko SIM-kortti vaihtunut tai onkohan Mobiilivarmenne vanhentunut (päälle 5v vanha)? Mahdollisesti, jos noin käynyt, niin pitää Mobiilivarmenne uudelleen rekisteröidä. Mobiilivarmenteen uudelleen rekisteröimisestä täältä. 👍

Tervetuloa OmaYhteisöön @WhiteAngel ! 😊


Osallistu keskusteluun