WhiteAngel kirjoitti:
Ei tule vahvistus viestiä:)
Olisiko tuolta apua:
Esim:
En saa tunnistuspyyntöä puhelimeeni, vaikka minulla on käytössäni
Elisa Mobiilivarmenne. Mitä teen?
Toimi näin:
- Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.
- Varmista, että puhelimesi on päivitetty viimeisimpään ohjelmistoversioon.
- Avaa puhelimen näytön lukitus tunnistautumishetkellä.
- Testaa tarvittaessa SIM-korttia toisessa laitteessa. Näin saa nopeasti selvitettyä onko ongelma molempien laitteiden kanssa vai vain toisessa
- Mikäli puhelin on yhdistetty WLAN-verkkoon niin katkaise WLAN-yhteys siksi aikaa kun yrität tunnistautumista
Jos mobiilivarmenteesi ei yllä olevien ohjeiden ja kokeilujen jälkeen edelleenkään toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Eli ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Soittakaa minulle
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.