Skip to main content
Vastattu

myFirst Fone mobiiliverkko ei toimi päivityksen jälkeen

  • 18. elokuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 179 katselukerrat

Lapsen vuoden vanhaan kellopuhelimeen tuli aamulla päivitys ja sen jälkeen näyttö meni jumiin että uudelleenkäynnistys oli täysin mahdotonta mutta lopulta sain  sen illalla toimimaan kaikista kolmesta napista painamalla tosi pitkään yhtäaikaa.

Mutta nyt on ongelmana se että kellopuhelimen mobiiliverkko ei toimi vaikka käynnistin vielä uudelleen,  ja lopulta otin sim kortin pois ja laitoin takaisin mutta sekään ei auta. Ei voi soittaa eikä laittaa viestejä. Pitääkö uusia kortti vai mitä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

M.Kuu kirjoitti:

Lapsen vuoden vanhaan kellopuhelimeen tuli aamulla päivitys ja sen jälkeen näyttö meni jumiin että uudelleenkäynnistys oli täysin mahdotonta mutta lopulta sain  sen illalla toimimaan kaikista kolmesta napista painamalla tosi pitkään yhtäaikaa.

Mutta nyt on ongelmana se että kellopuhelimen mobiiliverkko ei toimi vaikka käynnistin vielä uudelleen,  ja lopulta otin sim kortin pois ja laitoin takaisin mutta sekään ei auta. Ei voi soittaa eikä laittaa viestejä. Pitääkö uusia kortti vai mitä?

Tuoltahan voisi kysäistä varsinkin, kun päivityksen jälkeen vaivaa:

https://myfirst.tech./

Contact Us  Live Chattikin on, tosin englanniksi.

Ota valmiiksi kellon IMEI -koodi, kysyvät varmaan.

Tuolla esim. oiva apuri keskusteluun:

Kielitaitoinen tekstin kääntäminen ja kääntäjä online

Auki vaan välilehdelle. (Kopioi, liitä, käännä)

Tuolla ohjetta kellolle:

Network Issues - myFirst

Tulee Chatti suoraan näkyville.

Poista SIM-kortti lokerosta ja aseta se varovasti takaisin kultakoskettimet ylöspäin ja tarkista, havaitseeko se verkon vai ei. Yritä tätä vaihetta uudelleen useita kertoja varmistaaksesi oikean yhteyden.

2: Jos ongelma jatkuu, käynnistä myFirst Fone R1 uudelleen ja toista vaihe 1.

3: Jos ongelma jatkuu, kokeile vaihetta 1 uudelleen toisella sim-kortilla.

Jos ongelma jatkuu näistä ponnisteluista huolimatta, ota ystävällisesti yhteyttä meihin support@myfirst.tech. Jotta ymmärtäisimme tilanteen paremmin

Vielä tuolla:

Laitevalmistajien huolto-ohjeet Elisalta ostetuille laitteille

myFirst Ota yhteys Elisaan

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4616 kommenttia
  • Vastaus
  • 19. elokuuta 2024
M.Kuu kirjoitti:

Lapsen vuoden vanhaan kellopuhelimeen tuli aamulla päivitys ja sen jälkeen näyttö meni jumiin että uudelleenkäynnistys oli täysin mahdotonta mutta lopulta sain  sen illalla toimimaan kaikista kolmesta napista painamalla tosi pitkään yhtäaikaa.

Mutta nyt on ongelmana se että kellopuhelimen mobiiliverkko ei toimi vaikka käynnistin vielä uudelleen,  ja lopulta otin sim kortin pois ja laitoin takaisin mutta sekään ei auta. Ei voi soittaa eikä laittaa viestejä. Pitääkö uusia kortti vai mitä?

Tuoltahan voisi kysäistä varsinkin, kun päivityksen jälkeen vaivaa:

https://myfirst.tech./

Contact Us  Live Chattikin on, tosin englanniksi.

Ota valmiiksi kellon IMEI -koodi, kysyvät varmaan.

Tuolla esim. oiva apuri keskusteluun:

Kielitaitoinen tekstin kääntäminen ja kääntäjä online

Auki vaan välilehdelle. (Kopioi, liitä, käännä)

Tuolla ohjetta kellolle:

Network Issues - myFirst

Tulee Chatti suoraan näkyville.

Poista SIM-kortti lokerosta ja aseta se varovasti takaisin kultakoskettimet ylöspäin ja tarkista, havaitseeko se verkon vai ei. Yritä tätä vaihetta uudelleen useita kertoja varmistaaksesi oikean yhteyden.

2: Jos ongelma jatkuu, käynnistä myFirst Fone R1 uudelleen ja toista vaihe 1.

3: Jos ongelma jatkuu, kokeile vaihetta 1 uudelleen toisella sim-kortilla.

Jos ongelma jatkuu näistä ponnisteluista huolimatta, ota ystävällisesti yhteyttä meihin support@myfirst.tech. Jotta ymmärtäisimme tilanteen paremmin

Vielä tuolla:

Laitevalmistajien huolto-ohjeet Elisalta ostetuille laitteille

myFirst Ota yhteys Elisaan

 


ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 733 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2024

Saitko asian ratkaistua @M.Kuu? 😊 Jos sait niin mikä oli tuossa ratkaiseva tekijä?


Osallistu keskusteluun