NiinJoo kirjoitti:
Vein 20.01.2023 Elisan myymälään takuuhuoltoa varten Nothing Ear Langattomat vastamelukuulokkeet enkä vieläkään ole saanut niitä takaisin.
Kävin kuukausi sitten myymälässä tiedustelemassa asiaa mutta myymälässä asiakaspalvelija ei osannut vastata mihinkään mitään vaan jatkuvasti sanoi että kyllä ne varmaan kohta tulee. Vaikka kysyin kahteen kertaan että voiko siinä mennä vaikka vuosi että saan ne takaisin, niin hän kierteli nekin kysymykset. En ole kodin ulkopuolella kuunnellut musiikkia tämän seurauksena neljään kuukauteen.
Tiedustele asiaa asiakaspalvelusta:
Viikonloppuvaihtoehtoja:
Chattaa Omaelisasa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin klo 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin klo 9-21.
Vähän lisää vaihtoehtoja:
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Soittakaa minulle (Voi vaikka varata soittoajan)
Sähköinen yhteydenottolomake
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Saat varmaan ainakin huoltoliikkeen selville,(jos mahdollista), mistä kysellä.
Tosin eihän se asiakkaan tehtävä ole.
Tuollakaan
Laitevalmistajien huoltokumppanit - Elisa
Ei ole tuota Nothing Earin
valmistajaa (Nothing) listassa.
OmaElisan Chatin mukaan
myymäläkin hoitaa huollon tilaamisen tuolta:
https://fi.nothing.tech/pages/support-centre
Eli Nothingin kautta.