Jiipee88 kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
Jiipee88 kirjoitti:
Hei. Minulla on vuosia ollut kyseinen riistakamera, vuodesta 2020, ilman mitään ongelmaa. Mutta nyt tässä viikolla kun kävin katsomassa kameraa koska kuvia ei ollut tullut, niin huomasin että näytössä lukee vain "etsii verkkoa...". Mistähän lähtisin purkaa tilannetta? Koitin guuglailla, mutten löytänyt juuri tähän ongelmaan vastausta.
On burrelin oma sim kortti.
Vanhassa ketjussa samaa vaivaa tuolla:
Ote ratkaisusta:
“Aloitettiin kaikki alusta aivan kun olisi uusi kamera. Uusin päivitys asetettu ja ainakin testikuva ja ensimmäiset liiketunnistimella otetut kuvat tulivat nopeasti sähköpostiin.”
Joo uusin päivitys laitettu ja kaikki aloitettu alusta niinku uuden kameran kanssa, mutta ei vaan auta. On sit todennäköisesti kamera menny rikki ja pakko se on lähettää huoltoon...
Voihan Burrelin tuestakin kysäistä ennen huoltoa:
https://support.burrelcameras.com/fi/support/solutions/articles/151000025289-burrel-kameroiden-huolto
Ennen kuin lähetät kamerasi huoltoon, tutustu usein kysyttyihin kysymyksiimme ja kokeile etsiä apua tukisivustoltamme ongelman ratkaisemiseksi. Voit myös ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme, jos tarvitset apua varmistaaksesi, että onko laite rikki vai onko vika jossain muualla.
Voi laittaa tukipyynnönkin:
Maksuttoman tukipyynnön luominen onnistuu tästä linkistä. Lisääthän tukipyyntöön mahdollisimman kattavat tiedot ongelman selvittämisen helpottamiseksi.