Skip to main content
Vastattu

Kuinka saan Kotiboksi Arris TG2482 -modeemiin uuden firmwaren?

  • 29. lokakuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 140 katselukerrat

Osaisiko joku oikeasti antaa neuvoa, kuinka otsikon mukaiseen laitteeseen saisi tuotantoversiota (103ES) uudemman firmwaren? Vai tuleeko laite vain viedä takaisin myymälään viallisena saatteella “korjatkaa”?
 Tiedoksi, että laite on ostettu Elisan myymälästä 08/2024 valmiiksi vanhalla firmwarella ja laitteen logi ilmoittaa:

10/28/2024 11:53

68010300

4

DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;

10/29/2024 14:20

73040100

6

TLV-11 - unrecognized OID;

10/29/2024 15:53

82000200

3

No Ranging Response received - T3 time-out;

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi RoskaP

Kiitos Kimblez.

Sain asian hoidettua vihjaamasi häiriöilmoituksen kautta.

Asia hoitui “suht’ kivuttomasti” Elisan nopeiden teknisten avustajien toimesta.

Oma valintani oli juuri tuo kirjallinen häiriöilmoitus, koska karsastan myyjän maksullisia puheluita, kun kyseessä on uuden tuotteen reklamaatio.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

  • 4644 kommenttia
  • 29. lokakuuta 2024
RoskaP kirjoitti:

Osaisiko joku oikeasti antaa neuvoa, kuinka otsikon mukaiseen laitteeseen saisi tuotantoversiota (103ES) uudemman firmwaren? Vai tuleeko laite vain viedä takaisin myymälään viallisena saatteella “korjatkaa”?
 Tiedoksi, että laite on ostettu Elisan myymälästä 08/2024 valmiiksi vanhalla firmwarella ja laitteen logi ilmoittaa:

10/28/2024 11:53

68010300

4

DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;

10/29/2024 14:20

73040100

6

TLV-11 - unrecognized OID;

10/29/2024 15:53

82000200

3

No Ranging Response received - T3 time-out;

Ota yhteyttä asiakaspalveluun tai tee vaikka vika/häiriöilmoitus, niin eiköhän lutviudu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Vika/häiriöilmoitus vaihtoehtoja:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen  24h vuoden jokaisena

päivänä, pyhät/arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 1 kommentti
  • Vastaus
  • 29. lokakuuta 2024

Kiitos Kimblez.

Sain asian hoidettua vihjaamasi häiriöilmoituksen kautta.

Asia hoitui “suht’ kivuttomasti” Elisan nopeiden teknisten avustajien toimesta.

Oma valintani oli juuri tuo kirjallinen häiriöilmoitus, koska karsastan myyjän maksullisia puheluita, kun kyseessä on uuden tuotteen reklamaatio.


  • 4644 kommenttia
  • 29. lokakuuta 2024
RoskaP kirjoitti:

Kiitos Kimblez.

Sain asian hoidettua vihjaamasi häiriöilmoituksen kautta.

Asia hoitui “suht’ kivuttomasti” Elisan nopeiden teknisten avustajien toimesta.

Oma valintani oli juuri tuo kirjallinen häiriöilmoitus, koska karsastan myyjän maksullisia puheluita, kun kyseessä on uuden tuotteen reklamaatio.

Ole hyvä.

Erinomaisen hyvä, kun hoitui kuntoon.

 


Osallistu keskusteluun