Jos tilaan tuotteelle loppulaskun ja en pystykään maksamaan niin ilmeisesti päätyy perintään? Katkeaako samalla liittymäni jos en pystykään maksamaan loppulaskua jonka olen tilannut? Vaikka puhelinlaskuni maksan.
Loppulasku
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Jos tilaan tuotteelle loppulaskun ja en pystykään maksamaan niin ilmeisesti päätyy perintään? Katkeaako samalla liittymäni jos en pystykään maksamaan loppulaskua jonka olen tilannut? Vaikka puhelinlaskuni maksan.
Ei ehkä pitäisi vaikuttaa liittymääsi, kun sen maksun kuitenkin hoidat, mutta
parempi kuitenkin varmistaa asia asiakaspalvelussa:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Meneehän siinä jonkun aikaa ennenkuin perinnässä:
Sain maksumuistutuksen tai laskuni on perinnässä, mitä teen?
Myöhästyneestä laskusta lähetetään Elisalta kaksi maksumuistutusta, jonka jälkeen maksamattomasta laskusta tulee perintätoimistolta maksuvaatimus. Maksun päätyminen perintään edellyttää, että maksu on myöhästynyt yli kuukauden laskun alkuperäisestä eräpäivästä.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi