Moi,
Onko muille sattunut tällaista:
Tilasin verkkokaupasta ennen joulua pelikuulokkeet. Maksoin mobilepaylla. Huomasinkin heti maksettuani, että kuulokkeet olivatkin langalliset. Otin heti yhteyttä chattiin, jossa vastasi ihan oikea henkilö. Selitin tilanteen ja sieltä käskettiin kyttäämään omaelisassa tilauksen kulkua ja heti kun on käsittelyssä pystyy laittamaan rastin ruutuun, että peruu tilauksen. Näin tein. Sain laitettua rastin ja peruttua, mutta tulikin vastaus ettei tilausta voi peruttaa, että tuote on jo lähtenyt. WHAT? Missään verkkokaupassa ei ole kyllä onnistuttu lähettämään tuotetta alle puolessa tunnissa. No soitin asiakaspalveluun, jossa tämä tieto vahvistettiin. Kysyin mitä nyt pitää tehdä ja onko paketti oikeasti jo lähtenyt Matkahuollolle. Oli kuulemma ja ohje oli, että pitää antaa paketin tulla ja sitten jättää vain noutamatta ja paketti palautuu Elisalla ja saan rahani.
Eipä vain rahoja kuulu. Olen ollut parikertaa puhelimella yhteydessä aspaan ja kirjoittanut omaelisaan. Olen soittanut Matkahuoltoon x2. Elisan mielestä paketti ei ole tullut heille ja Matkahuollon mielestä paketti on luovutettu 27.12.
Nyt tuli Elisalta viesti, että eivät palauta rahoja, koska en ole pakettia palauttanut. Matkahuollon lähetystunnuksella näkee, etten ole pakettiin edes koskenut. Matkahuolto kertoo soittaessa, että Elisalta kuuluisi heihin olla yhteydessä, eikä minun tätä pitäisi joutua selvittelemään.
Ihan kohtuutonta. Matkahuolto ja Elisa voisivat ihan keskenään selvitellä kumpi sen paketin on hukannut.
Voin kertoa, etten osta tästä lafkasta enää mitään. Aivan ala-arvoista toimintaa!
Otan yhteyttä nyt kuluttajasuojaan. Ei tästä muuten taida tulla yhtään mitään.