Skip to main content
Vastattu

Perusteet viihde premiumin sopimuksen purkamiselle?

  • 2. tammikuuta 2021
  • 3 kommenttia
  • 584 katselukerrat

tahoja

Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.

Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.

Sillonkin itse tingannut

 

Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????

 

Onko tuo peruste irtisanomiselle?

 

Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.

 

Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.

 

Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)

 

Hyvää alkanutta vuotta kaikille

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

tahoja kirjoitti:

Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.

Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.

Sillonkin itse tingannut

 

Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????

 

Onko tuo peruste irtisanomiselle?

 

Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.

 

Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.

 

Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)

 

Hyvää alkanutta vuotta kaikille

Jos sopimuksissa on tullut kysyttävää, niin suosittelen vielä asian keskustelemista meidän asiakaspalvelun kanssa jossakin näistä kanavista: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Mekin autamme sopimusasioissa OmaYhteisön yksityisviesteissä, mutta sillä puolen vastausajat ovat hieman pidemmät. 💡

 

EDIT// Kävin tähän Viihde Premium sopimukseen liittyen kommentoimassa täällä toisessa ketjussa: 

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • Valmentaja
  • 533 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2021

Suosittelen kääntymistä kuluttaja-asiamiehen puoleen, ne osaa auttaa.


tahoja
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 109 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2021

tosiaan en ajatellut sitä

 

kiitos vinkistä :)


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1287 kommenttia
  • Vastaus
  • 4. tammikuuta 2021
tahoja kirjoitti:

Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.

Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.

Sillonkin itse tingannut

 

Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????

 

Onko tuo peruste irtisanomiselle?

 

Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.

 

Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.

 

Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)

 

Hyvää alkanutta vuotta kaikille

Jos sopimuksissa on tullut kysyttävää, niin suosittelen vielä asian keskustelemista meidän asiakaspalvelun kanssa jossakin näistä kanavista: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Mekin autamme sopimusasioissa OmaYhteisön yksityisviesteissä, mutta sillä puolen vastausajat ovat hieman pidemmät. 💡

 

EDIT// Kävin tähän Viihde Premium sopimukseen liittyen kommentoimassa täällä toisessa ketjussa: