Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.
Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.
Sillonkin itse tingannut
Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????
Onko tuo peruste irtisanomiselle?
Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.
Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.
Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)
Hyvää alkanutta vuotta kaikille
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi
tahoja kirjoitti:
Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.
Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.
Sillonkin itse tingannut
Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????
Onko tuo peruste irtisanomiselle?
Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.
Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.
Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)
Hyvää alkanutta vuotta kaikille
Jos sopimuksissa on tullut kysyttävää, niin suosittelen vielä asian keskustelemista meidän asiakaspalvelun kanssa jossakin näistä kanavista: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Mekin autamme sopimusasioissa OmaYhteisön yksityisviesteissä, mutta sillä puolen vastausajat ovat hieman pidemmät.
EDIT// Kävin tähän Viihde Premium sopimukseen liittyen kommentoimassa täällä toisessa ketjussa:
Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.
Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.
Sillonkin itse tingannut
Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????
Onko tuo peruste irtisanomiselle?
Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.
Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.
Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)
Hyvää alkanutta vuotta kaikille
Jos sopimuksissa on tullut kysyttävää, niin suosittelen vielä asian keskustelemista meidän asiakaspalvelun kanssa jossakin näistä kanavista: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Mekin autamme sopimusasioissa OmaYhteisön yksityisviesteissä, mutta sillä puolen vastausajat ovat hieman pidemmät.
EDIT// Kävin tähän Viihde Premium sopimukseen liittyen kommentoimassa täällä toisessa ketjussa:
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.