Koska pidän sitä kyllä täysin turhana ja pelkkänä vitsinä kun Elisa ei kuuntele asiakkaitaan. Myös Elisan edustajien vastaukset kertoo asenteesta meitä asiakkaita kohtaan.
Olen huomannu että kun ideapajalla on tilaksi laitettu ei toteuteta ja sen jälkeen kirjoitetaan kritiikki niin siihen jättää Elisan edustaja vastaamatta. Se kertoo että ei haluta kuunnella kritiittisiä kommentteja sekä kertoo asenteesta että asiakkaan mielipiteellä tai kritiikillä ei ole mitään arvoa.
Tossa kun katsoin ideapajaa niin tätä kirjoittessa 169 toteutettu ja 271 ei toteutettu.
Raha kyllä kelpaa mutta asiakkaiden idea ei. Elisa yrityksenä hyvä mutta tuo asenne meitä kohtaan on surkea. Eikä ilmeisti kiinnosta että menetätte asiakkaita kilpailijoille tällä tiedän nykypolitiikalla.
Tätä palstaa ja kirjoituksia seuranneena taitaa suurinosa olla juuri tuota samaa mieltä mitä kirjoitin. Ja nyt kannustan muitakin tekee samoin että esittäkää tekin oma kritiikkinne Elisaa kohtaan.