Skip to main content
Vastattu

Pankkitoimintojen suojaus

  • 19. tammikuuta 2022
  • 3 kommenttia
  • 207 katselukerrat

Tilasin suomalaisesta divarista kirjoja. Olen tilannut sieltä monta kymmentä kertaa aikaisemminkin eikä maksamisessa ole ollut ongelmia. Maksaminen ei onnistunut, koska Elisan pankkitoimintojen suojaus esti maksun välittämisen. Yritin toisen pankin kautta maksua ja sieltä se yllättäen menikin läpi.

 

Mikä logiikka tuossa suojauksessa on. Vai onko sitä lainkaan, toimiiko se satunnaisesti.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ

Moro 
Nyt on erittäin hyvä kysymys, että mistä moinen johtuu. Kyllä siinä logiikka pitäisi olla :o
Onko tälläistä esiintynyt aikaisemmin?

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1707 kommenttia
  • Vastaus
  • 24. tammikuuta 2022

Moro 
Nyt on erittäin hyvä kysymys, että mistä moinen johtuu. Kyllä siinä logiikka pitäisi olla :o
Onko tälläistä esiintynyt aikaisemmin?


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 2. marraskuuta 2022

Hei,

Osaako joku neuvoa miten saan pankkitoimintojen suojauksesta ilmoituksen kun kirjaudun pankkiin? Puhelimeni on Samsung Galaxy A13.


  • 4727 kommenttia
  • 2. marraskuuta 2022

Elisa turvapaketista varmaan kyse.

Pitäisihän se ilmoitus kaiketi tulla, jos selaimella kirjaudut.

Pankin oman sovelluksen kautta eri asia.

Kannattaa kokeilla  turvapaketti- sovelluksen poistoa ja uudelleenasennusta.