Onko totta, että menee kaksi viikkoa ennen kuin pääsen kertomaan mielestäni tärkeän laskutukseen liittyvän asiani asiakaspalvelijalle? Kahden viikon päähän minulle luvattiin puhelin aika, muulla tavalla en saa yhteyttä! Yritys joka myy puhelin liittymiä sekä yhteyksiä, ei mukamas itse pysty vastaamaan puhelimeen aikaisemmin!? Tää on jo surkuhupaisaa.
Soittoaika asiakaspalveluun kahden viikon päähän?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tontze
Elisan sivuilta löytyy myös chat, se on näppärä tapa hoitaa asioita myös. Soittopyynnön kauttakaan ei kylllä pitäisi mennä kahta viikkoa.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi