Skip to main content
Vastattu

Soittoaika asiakaspalveluun kahden viikon päähän?

  • 27. tammikuuta 2022
  • 3 kommenttia
  • 145 katselukerrat

Onko totta, että menee kaksi viikkoa ennen kuin pääsen kertomaan mielestäni tärkeän laskutukseen liittyvän asiani asiakaspalvelijalle?  Kahden viikon päähän minulle luvattiin puhelin aika, muulla tavalla en saa yhteyttä! Yritys joka myy puhelin liittymiä sekä yhteyksiä, ei mukamas itse pysty vastaamaan puhelimeen aikaisemmin!? Tää on jo surkuhupaisaa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tontze

Elisan sivuilta löytyy myös chat, se on näppärä tapa hoitaa asioita myös. Soittopyynnön kauttakaan ei kylllä pitäisi mennä kahta viikkoa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2096 kommenttia
  • Vastaus
  • 27. tammikuuta 2022

Elisan sivuilta löytyy myös chat, se on näppärä tapa hoitaa asioita myös. Soittopyynnön kauttakaan ei kylllä pitäisi mennä kahta viikkoa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 22. syyskuuta 2022

JUUSO vastasi mulle kerran, kysyi tietoni, ja senjälkeen katosi ....miten nyt hoidan asiani


  • 0 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2022

Kyllä Elisan aspa vastaa puhelimeen kohtuuajassa, ei niitä soittoaikoja kannata varailla. Ja chattiinkin pääsee pienellä jonottamisella.