Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista?
EDIT 19.7.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista?
EDIT 19.7.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista.
Onhan Digi ja Väestötietovirastossa
tiedot ajan tasalla:
https://dvv.fi/asioi-sahkoisesti
Ota vaan yhteyttä:
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Eiköhän asia selvinne hyvinkin.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi