Skip to main content
Vastattu

Tilaus ei mene läpi osoitetietojen vuoksi

  • 18. heinäkuuta 2023
  • 3 kommenttia
  • 288 katselukerrat

Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista?

 

EDIT 19.7.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

viitane kirjoitti:

Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista.

Onhan Digi ja Väestötietovirastossa

tiedot ajan tasalla:

https://dvv.fi/asioi-sahkoisesti

Omien henkilötietojen tarkistus.

 

Ota vaan yhteyttä:

Yhteystiedot – Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Eiköhän asia selvinne hyvinkin.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 791 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2023

Joissain ammateissa työntekijän osoite saatetaan salata, työntekijän turvallisuuden takia. Tällöin osamaksulla ostaminen saattaa olla hankalaa.

 

Jos väestörekisterikeskuksessa tms. on väärä osoite tai osoite puuttuu, saattaa se olla toinen syy.

 

Suosittelen olemaan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun asian tiimoilta. He osaavat kertoa paremmin, mistä kiikastaa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 


  • 4727 kommenttia
  • Vastaus
  • 18. heinäkuuta 2023
viitane kirjoitti:

Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista.

Onhan Digi ja Väestötietovirastossa

tiedot ajan tasalla:

https://dvv.fi/asioi-sahkoisesti

Omien henkilötietojen tarkistus.

 

Ota vaan yhteyttä:

Yhteystiedot – Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Eiköhän asia selvinne hyvinkin.

 


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 21. heinäkuuta 2023

Ratkesiko @viitane asia jo? 🙂 Täällä olikin vinkattu jo tarkistamaan Digi- ja väestötietoviraston tiedoista että löytyyhän maistraatista varmasti ajan tasalla oleva osoite. Myös esimerkiksi turvakielto voi aiheuttaa tämäntyyppisen haastavan tilanteen. Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun niin asia varmasti ratkeaa! 😊 

Tervetuloa myös vielä omasta puolestani OmaYhteisöön 🥳