Hei! Olen maksanut saman netti laskun 2 kertaa syyskuussa. Tänään (1.10) tulee viesti, että pakettini vanhenee parin päivän päästä. Miten teen?
Virhe puhelinlasku
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei! Olen maksanut saman netti laskun 2 kertaa syyskuussa. Tänään (1.10) tulee viesti, että pakettini vanhenee parin päivän päästä. Miten teen?
Eiköhän asia hoidu, kun
otat heti huomenissa yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X -palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi