Skip to main content
Vastattu

Laskujen toimitus

  • 3. kesäkuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 140 katselukerrat

Mikähän siinä on kun sovittiin Elisan kanssa laskujen tulosta sähköpostiin, tai ainakin jonkinlaisesta ilmoituksesta laskusta niin ei….ei näy laskuja eikä ilmoituksia. taas kerran sitten on lasku myöhässä.

Luulis isolla firmalla olevan tälläiset asiat kondiksessa mutta kun ei….

Eihän siinä muuta, mutta kohta minut lisätään jollekin maksuhäiriö listalle tuon vuoksi. Paperilaskujen aikaan tälläistä ongelmaa ei ollut. Eikä yksikään lasku jääny tulematta.

Onneksi aivan muissa aioissa kävin Elisan sivuilla ja huomasin että minulla on eräpäivä mennyt ajat sitten ohi….

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

Piurukka kirjoitti:

Mikähän siinä on kun sovittiin Elisan kanssa laskujen tulosta sähköpostiin, tai ainakin jonkinlaisesta ilmoituksesta laskusta niin ei….ei näy laskuja eikä ilmoituksia. taas kerran sitten on lasku myöhässä.

Luulis isolla firmalla olevan tälläiset asiat kondiksessa mutta kun ei….

Eihän siinä muuta, mutta kohta minut lisätään jollekin maksuhäiriö listalle tuon vuoksi. Paperilaskujen aikaan tälläistä ongelmaa ei ollut. Eikä yksikään lasku jääny tulematta.

Onneksi aivan muissa aioissa kävin Elisan sivuilla ja huomasin että minulla on eräpäivä mennyt ajat sitten ohi….

Tarkista sähköpostistasi , että lasku ei ole mennyt roskapostikansioon. Oma Elisasta voit tarkistaa mikä laskutusmuoto sinulla on käytössä. Jos kaikki näyttäisi olevan muuten oikein , niin tee vikailmoitus aspaan.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-toimitustavat/

PS. Ohjeiden mukaan ilmoitus saapuneesta sähköpostilaskusta aktivoidaan Oma Elisassa.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

Sokrates
  • 6405 kommenttia
  • Vastaus
  • 3. kesäkuuta 2024
Piurukka kirjoitti:

Mikähän siinä on kun sovittiin Elisan kanssa laskujen tulosta sähköpostiin, tai ainakin jonkinlaisesta ilmoituksesta laskusta niin ei….ei näy laskuja eikä ilmoituksia. taas kerran sitten on lasku myöhässä.

Luulis isolla firmalla olevan tälläiset asiat kondiksessa mutta kun ei….

Eihän siinä muuta, mutta kohta minut lisätään jollekin maksuhäiriö listalle tuon vuoksi. Paperilaskujen aikaan tälläistä ongelmaa ei ollut. Eikä yksikään lasku jääny tulematta.

Onneksi aivan muissa aioissa kävin Elisan sivuilla ja huomasin että minulla on eräpäivä mennyt ajat sitten ohi….

Tarkista sähköpostistasi , että lasku ei ole mennyt roskapostikansioon. Oma Elisasta voit tarkistaa mikä laskutusmuoto sinulla on käytössä. Jos kaikki näyttäisi olevan muuten oikein , niin tee vikailmoitus aspaan.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-toimitustavat/

PS. Ohjeiden mukaan ilmoitus saapuneesta sähköpostilaskusta aktivoidaan Oma Elisassa.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 3. kesäkuuta 2024

Heippa kaikille! 

Otin 2 laskua yhdessä erä päivän, no maksoin kumminkin ensin toisen ja 4 päivän jälkeen toisen, eikä ollut helppoa viite ei käy ja juttelimme myös catissa ihmisen kanssa niin ei päässyt niihin tietoihin eikä ole mitään paikkaa mihin lähettää kuitit, sitten ihan sama ilmoitatko tai et erä päivän siirrosta koska 5e on varma meno että en ymmärrä, olen kyllä vaihtamassa liittymää koska juuri otin nopeampi netti niin ihan koko ajan pätkii ja jumittaa, on teillä kova työ että jään tähän firmaan, koska viette ihan törkeästi ihmisten rahat,eikä mitenkään saa teille Postia tuleen tai mitään tietoa chat ihmiseltä NO SE ON ILMAINEN PALVELU haluatte väkisin liittymän kiinni edes 4h niin taas saadaan keksittyä maksuja koska en ole maksanut ajoissa, mutta mihin pistän kuitit tulemaan..,   Terveisin :   Tuominen Minna

 

Kiitos paljon jo etukäteen tulevasta vastauksesta sitä tulen koskaan saamaan, tehkää nyt nyt jotain kun on noin hienot netti sivut, !!!!!!!!! 

 

        Oikein Hyvää Kesää Kaikille !!! 


EDIT: 4.6.2024 // Poistettu sähköpostiosoite -Jaakop


Jaakop
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 361 kommenttia
  • 4. kesäkuuta 2024
Minna72 kirjoitti:

Heippa kaikille! 

Otin 2 laskua yhdessä erä päivän, no maksoin kumminkin ensin toisen ja 4 päivän jälkeen toisen, eikä ollut helppoa viite ei käy ja juttelimme myös catissa ihmisen kanssa niin ei päässyt niihin tietoihin eikä ole mitään paikkaa mihin lähettää kuitit, sitten ihan sama ilmoitatko tai et erä päivän siirrosta koska 5e on varma meno että en ymmärrä, olen kyllä vaihtamassa liittymää koska juuri otin nopeampi netti niin ihan koko ajan pätkii ja jumittaa, on teillä kova työ että jään tähän firmaan, koska viette ihan törkeästi ihmisten rahat,eikä mitenkään saa teille Postia tuleen tai mitään tietoa chat ihmiseltä NO SE ON ILMAINEN PALVELU haluatte väkisin liittymän kiinni edes 4h niin taas saadaan keksittyä maksuja koska en ole maksanut ajoissa, mutta mihin pistän kuitit tulemaan..,   Terveisin :   Tuominen Minna

 

Kiitos paljon jo etukäteen tulevasta vastauksesta sitä tulen koskaan saamaan, tehkää nyt nyt jotain kun on noin hienot netti sivut, !!!!!!!!! 

 

        Oikein Hyvää Kesää Kaikille !!! 


EDIT: 4.6.2024 // Poistettu sähköpostiosoite -Jaakop

 

Kuitit/kuvakaappaukset maksusuorituksista voi lähettää tarvittaessa asiakaspalveluun mm. Omaelisan tai Facebookin yksityisviestinä. Varmasti tuo selviää asiakaspalvelun kautta, yhteystiedot koottuna täällä. 👍


Osallistu keskusteluun