Etupisteistä puuttuu suurin osa liittymän avaamisen alkaen. Onko mahdollista korjata pisteiden laskemista todelliseen liittymän avaamisen ajankohtaan?
Miten saan korjattua etuohjelmasta puuttuvia pisteitä
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus
Täällä on Etuohjelmasta Usein Kysytyt Kysymykset. Liittyy nyt varmaan tähän kohtaan, jota lainaan suoraan tähän vastaukseen:
Asiakkuuden kesto ei ole oikein OmaElisassa:
“Asiakkuuden keston laskenta aloitetaan siitä hetkestä, kun sinulle on avautunut ensimmäinen Elisa Etuohjelmaan kuuluva liittymä- tai palvelusopimus Elisa Oyj:lle. Kestoa ei siis lasketa siitä hetkestä, kun sopimus on avautunut esim. HPY:lle tai Radiolinjalle.
Jos olet siirtynyt Elisalta toiselle operaattorille ja takaisin, ja katkos oli yli 30 vrk, asiakkuutesi keston lasku alkaa siitä päivästä kun olet palannut Elisan asiakkaaksi mikäli sinulla on etuohjelmaan kuuluva sopimus.
Mikäli olet ollut Elisan asiakkaana ilman Elisa Etuohjelmaan kuuluvaa sopimusta yli 30 vrk ja avaat uuden etuohjelmaan kuuluvan sopimuksen, asiakkuuden keston lasku alkaa alusta.
Mikäli sopimuksesi on siirtynyt Elisa Oyj:lle yrityskaupan myötä, asiakkuuden keston katsotaan alkaneen siitä hetkestä kun sopimus on avautunut Elisa Oyj:n asiakashallintajärjestelmään.
Asiakkuuden kestolla on merkitystä aina 11 vuoteen saakka, jolloin olet saavuttanut maksimipisteet mitä asiakkuuden kestosta voi saada.”
Tervetuloa OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi