Skip to main content
Vastattu

Turvapaketin Aseta sähköpostiosoitteita tietovuotoseurantaan-linkki ei toimi

  • 4. maaliskuuta 2022
  • 6 kommenttia
  • 202 katselukerrat

Turvapaketin hinta nousi. 1.3 alken piti pystyä saamaan sähköpostiosoitteita tietovuotoseurantaan. Ei onnistu, linkki ei toimi. Tulee aina ilmoitus “Yhteyttä ei voitu muodostaa, yritä muutaman minuutin päästä uudelleen”. Olen yrittänyt muutaman päivän, ei onnistu. Maksan siis tyhjästä.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi k4rppi

Heippa! 

 

Kyseessä on häiriötilanne, joka koskettaa osaa Elisa Turvapaketti asiakkaista. Tilanne on tarkemmassa selvityksessä F-securella ja häiriö pyritään korjaamaan kuntoon mahdollisimman pikaisesti. Pahoittelut tästä aiheutuneesta haitasta. 

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

  • 4625 kommenttia
  • 4. maaliskuuta 2022

Tuoltakin voi välillä tarkistella vuotoja:

https://www.f-secure.com/fi/home/free-tools/identity-theft-checker

Selvitä, ovatko henkilö­kohtaiset tietosi vuotaneet nettiin

 

 

 

 

 


k4rppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Elisalainen
  • 125 kommenttia
  • Vastaus
  • 4. maaliskuuta 2022

Heippa! 

 

Kyseessä on häiriötilanne, joka koskettaa osaa Elisa Turvapaketti asiakkaista. Tilanne on tarkemmassa selvityksessä F-securella ja häiriö pyritään korjaamaan kuntoon mahdollisimman pikaisesti. Pahoittelut tästä aiheutuneesta haitasta. 

 


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 6. maaliskuuta 2022

Itse yritin tänään sähköpostiosoitettani ohjeiden mukaan lisätä mutta sain vain tällaisen ilmoituksen:

Eli ei onnistunut sähköpostiosoitteen lisääminen ohjeiden mukaisesti.


Sokrates
  • 6410 kommenttia
  • 6. maaliskuuta 2022

Eiköhän tämän linkin kautta saa ihan samat tiedot.

https://www.f-secure.com/fi/home/free-tools/identity-theft-checker


  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 6. maaliskuuta 2022

Oman ongelmani syy oli kuulemma sellainen, että sopimukseni on niin vanha ettei sopimus ollut jostain syystä päivittynyt mutta päivittyy kuulemma tämän päivän aikana jonka jälkeen voin sitten sen yhden sähköpostiosoitteen lisätä tuohon seurantaan...


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 14. maaliskuuta 2022

Ei toimi vieläkään. Asiakspalvelun chatissä ei osattu auttaa.