Skip to main content
Vastattu

Mobiiliturvan irtisanominen?


rane58
Forum|alt.badge.img+4

Menin klikkaamaan tuota mobiiliturvaa kun siinä ei ollut tietoa että se olisi maksullinen ja nyt en saa sitä peruttua… 😠

-Kaikissa muissa palveluissa on hinta sinisellä palkilla, tuossa mobiilipalvelussa sitä hintaa ei ollut… 😧

Oloni tuntuu petetyltä….. 😟

 

 

EDIT 8.8.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi rane58

Ei soittanut enää kun kello oli 18.00, taisi työaika loppua….? 😕

-Koetin soittaa siihen asiakaspalvelusta soitettuun numeroon ei vastausta, laitoin myös tekstiviestinkin….. 😐

 

Mutta jos se tilaus on peruttu/poistettu niin kaikki on hyvin… 🤠

-En kyllä tilaile enää mitään mistään…. 😟

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3836 kommenttia
  • 8. elokuuta 2023

Jos irtisanominen/peruutus ei onnistu itsepalveluna, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Palvelu ei ole määräaikainen. Missä kohtaa mielestäsi hintaa ei ollut kerrottuna ?

https://elisa.fi/tietoturva/mobiiliturva/

 


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 10. elokuuta 2023

Jos irtisanominen ei onnistu OmaElisasta, niin kuten @sakarialanne tuossa vinkkasikin jo yhteydenottoa sitten vain asiakaspalveluun ja saadaan palvelu sulkuun. Yhteydenottohan onnistuu monessa eri kanavassa, OmaElisasta löytyy sekä asiakaspalveluchat että asiakaspalvelun viestiarkisto, ja tästä löytyypi suora linkki soittoajan varauslomakkeelle. Tässä myös vielä meidän Facebook- ja Twitter-kanavat joissa päivystellään yksityisviesteissä vuoden jokaisena päivänä. 🙂 

Saitko @rane58 homman jo hoidettua kuntoon? 😊


rane58
Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 71 kommenttia
  • 10. elokuuta 2023

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟


rane58
Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 71 kommenttia
  • 10. elokuuta 2023

Sen verran vielä etten kännykässä huomannut tuota hintaa…. 🤑


  • 4625 kommenttia
  • 10. elokuuta 2023
rane58 kirjoitti:

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟

 

Eikö se tilanne näy   OmaElisassa:

Tarkastele tuotteitasi

 

 

 

 

 


rane58
Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 71 kommenttia
  • 10. elokuuta 2023
Kimblez kirjoitti:
rane58 kirjoitti:

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟

 

Eikö se tilanne näy   OmaElisassa:

Tarkastele tuotteitasi

Ei näyttäisi olevan enää sitä tilausta, toivottavasti ei näy ensi laskussakaan…? 🤔

 

 

 

 

 

 

 


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 544 kommenttia
  • 11. elokuuta 2023
rane58 kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
rane58 kirjoitti:

Moi.

Soitto tuli ja juttelimme asiasta mutta puhelu katkesi ja homma jäi minulle epäselväksi…. 😟

 

Eikö se tilanne näy   OmaElisassa:

Tarkastele tuotteitasi

Ei näyttäisi olevan enää sitä tilausta, toivottavasti ei näy ensi laskussakaan…? 🤔

 

 
Ikävä kuulla, että puhelu katkesi. Koittiko asiakaspalvelu soittaa sinulle uudestaan tai koititko olla asiakaspalveluun uudemman kerran yhteydessä? Kyllähän tuo vähän kuulostaisi, että palvelu on irtisanottu jos sitä ei OmaElisassa näy. @rane58  🤔


rane58
Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 71 kommenttia
  • Vastaus
  • 11. elokuuta 2023

Ei soittanut enää kun kello oli 18.00, taisi työaika loppua….? 😕

-Koetin soittaa siihen asiakaspalvelusta soitettuun numeroon ei vastausta, laitoin myös tekstiviestinkin….. 😐

 

Mutta jos se tilaus on peruttu/poistettu niin kaikki on hyvin… 🤠

-En kyllä tilaile enää mitään mistään…. 😟