Skip to main content
Kysymys

Maksu meni kortilta vaikka ei tilausta

  • 3. huhtikuuta 2025
  • 2 kommenttia
  • 84 katselukerrat

Kortiltani vähennettiin 29,99€ ja 29,99€ 30.03.2025. En ostanut mitään, puhelinnumeroni on XXX. Haluan rahani takaisin.

 

EDIT: 4.4.2025 // poistettu asiakastietoja tekstinä ja asiakastietoja sisältävät kuvat aloituksesta. -Suvi

EDIT: 7.4.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4672 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2025
Nikitos kirjoitti:

Kortiltani vähennettiin 29,99€ ja 29,99€ 30.03.2025. En ostanut mitään, puhelinnumeroni on XXX. Haluan rahani takaisin.

 

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Liitteitäkin voi laittaa.


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 563 kommenttia
  • 8. huhtikuuta 2025

Olitko asiasta yhteydessä asiakaspalveluun ​@Nikitos ? Tuliko tämä kuntoon tai selkeyttä tilanteeseen?