Skip to main content
Vastattu

Refund

  • 26. elokuuta 2021
  • 1 kommentti
  • 47 katselukerrat

Hi! You have been overbilling me which was corrected, but you refunded the amount to an invoice that has already been paid. As I said on the phone, you should refund the amount directly to my bank account, which I gave to you on the phone. This is now the 3-4 contact to get this sorted. I hope this will finally close the issue.Please confirm when done. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg

Hi @Krissy! Unfortunately we can’t take care of issues related to contracts or billing here in public forum. You can book a call time, or contact our customer service directly.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1191 kommenttia
  • Vastaus
  • 26. elokuuta 2021

Hi @Krissy! Unfortunately we can’t take care of issues related to contracts or billing here in public forum. You can book a call time, or contact our customer service directly.