Hi! You have been overbilling me which was corrected, but you refunded the amount to an invoice that has already been paid. As I said on the phone, you should refund the amount directly to my bank account, which I gave to you on the phone. This is now the 3-4 contact to get this sorted. I hope this will finally close the issue.Please confirm when done.
Refund
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Hi
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi