Skip to main content

Älä lähde, saat 50€ lahjakortin🤣

  • 27. marraskuuta 2021
  • 1 kommentti
  • 330 katselukerrat

Tuli Elisalta viesti; Älä lähde, saat 50€ lahjakortin. Hyvänen aika kun 6kk olen odotellut edellisiäkin lahjakortteja jotka ovat ilmeisesti menneet elisan henkilökunnan palkan lisiin🤮 Aivan käsittämätöntä toimintaa. Yhteyden on vain 3G tasolla elisan asintuntijoidenkin mukaan ja omat työntekijät elisan organisaatiossa kehottavat vaihtamaan operaattoria toimivampaan. Aika hupaisa firma tämä Elisa. No, saunalahti oli vielä huonompi kokemuksieni mukaan. Älkää missään tapauksessa elisan kanssa ryhtykö mihinkään tekemisiin. #elisa #pettää #aina ainakin minun kokemusten mukaan

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 29. marraskuuta 2021
Taisto Uutela kirjoitti:

Tuli Elisalta viesti; Älä lähde, saat 50€ lahjakortin. Hyvänen aika kun 6kk olen odotellut edellisiäkin lahjakortteja jotka ovat ilmeisesti menneet elisan henkilökunnan palkan lisiin🤮 Aivan käsittämätöntä toimintaa. Yhteyden on vain 3G tasolla elisan asintuntijoidenkin mukaan ja omat työntekijät elisan organisaatiossa kehottavat vaihtamaan operaattoria toimivampaan. Aika hupaisa firma tämä Elisa. No, saunalahti oli vielä huonompi kokemuksieni mukaan. Älkää missään tapauksessa elisan kanssa ryhtykö mihinkään tekemisiin. #elisa #pettää #aina ainakin minun kokemusten mukaan

Moikka!

 

Mikäli haluat niin voin täältä käsin tarkistella mitä noille edellisille lahjakorteille on oikein tapahtunut 😊 Jotta pystytään tämä tarkistus suorittamaan niin sinun tulisi lisätä profiiliisi asiakasnumero sille pyhitettyyn kenttään. Huikkaa sitten tänne kunhan on asiakasnumero lisätty niin voimme katsoa missä lahjakortit luuraavat 👍

 

Toki jos liittymän toimivuus on tuota miten asian ilmaiset niin silloin voi olla viisaampaa vaihtaa operaattoria mikäli me emme pysty toimintaa alueella parantamaan. Uskoisin, että häiriöilmoituspuolemme on asian tutkinut ja vaikuttaa siltä, että toistaiseksi mitään asian eteen ei ole tehtävissä. Tällaisessa tapauksessa, jos itse olisin sinun bootseissa, ottaisin liittymän sieltä mistä parhaan toimivuuden saa. Vai mitä? 😊