Skip to main content
Vastattu

laskussa näkyy eri liittymä kuin tilattu?

  • 11. huhtikuuta 2022
  • 3 kommenttia
  • 125 katselukerrat

Hei. Päivitin liittymäni tarkkaan. Laskussa näkyy silti liittymä huoleton hintaan 29,90 kuussa. 
Ennen ole huoleton 21,90 kuussa ja siitä siis päivitin tarkkaan. 
miksi laskussa on eri hinta ja liittymä?asiakas palveluun voi jättää kyllä soittopyynnön ,mut seuraava aika vasta 21.4 ???

muitakin vieheitä laskuissa. Ei näy tekemäni osamaksu sopimus laitteesta.

asiakaspalvelun kanssa en uskalla chattailla. He tuppaavat  ottamaan poisvpäältä ji sovitun laskun eräpäivän siirron. 

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuolla onnistuu aika nopeasti, tunneissa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/

Aina Chatissa ollessa, kannattaa lähettää keskustelun tallenne sähköpostiin.

Ei siellä varmaan kysymättä ominpäin muutoksia tehdä.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

Huopa
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 12. huhtikuuta 2022

Hei @Rissu ja tervetuloa Elisa OmaYhteisöön.

Laitatko asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi omaan profiiliisi  (näkyy vain Elisalaisille) niin he voivat auttaa sinua. Vioit myös lähettää moderaattoreille yksityisviestiä asiasi auttamisessa.


  • 12. huhtikuuta 2022

Tuolla onnistuu aika nopeasti, tunneissa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/

Aina Chatissa ollessa, kannattaa lähettää keskustelun tallenne sähköpostiin.

Ei siellä varmaan kysymättä ominpäin muutoksia tehdä.


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 12. huhtikuuta 2022
Rissu kirjoitti:

Hei. Päivitin liittymäni tarkkaan. Laskussa näkyy silti liittymä huoleton hintaan 29,90 kuussa. 
Ennen ole huoleton 21,90 kuussa ja siitä siis päivitin tarkkaan. 
miksi laskussa on eri hinta ja liittymä?asiakas palveluun voi jättää kyllä soittopyynnön ,mut seuraava aika vasta 21.4 ???

muitakin vieheitä laskuissa. Ei näy tekemäni osamaksu sopimus laitteesta.

asiakaspalvelun kanssa en uskalla chattailla. He tuppaavat  ottamaan poisvpäältä ji sovitun laskun eräpäivän siirron. 

 

Tietääkseni jos vaihtaa kesken laskutuskauden toiseenlaiseen liittymätyyppiin niin edellinen on kuukauden loppuun oikeasti ja seuraavaan laskutuskauteen vasta päivittyy uusi liittymätyyppi. Näin ainakin itselläni ollut jos olen vaihtanut pienemmällä nettinopeudella olevasta liittymätyypistä isompi nopeuksiseen liittymään ja nyt puhun ihan Huoleton liittymistä itse.