Moi!
Otin Elisan liittymän marraskuussa 2021, S-marketin eteisessä liittymiä kaupanneelta myyjältä. (Huom: Nimi muistissa!) Liittymälahjaksi luvattiin 50€ S-ryhmän lahjakortti.
Nyt on tokukokuu, eli liittymä on ollut käytössä jo puoli vuotta, mutta luvattua 50€ lahjakorttia ei vaan kuulu. Kyse ei ole siitä, ettenkö olisi tiedustellut lahjakortin perään - päinvastoin! Olen kolmesti, alkaen 02/22 kuukauden välein kysynyt chatissa lahjakortin tilannetta, joka kerta asia on luvattu hoitaa välittömästi kuntoon, mutta näin ei nyt vieläkään ole tapahtunut. Itse olen suuren kansainvälisen yrityksen asiakaspalvelussa töissä ja hoidan mm. reklamaatioita, eikä tällainen ”asiakaspalvelu” tulisi yrityksessämme kuuloonkaan!
Onko siis niin, että Elisalle maksavat asiakkaat ovat yhtä tyhjän kanssa ja katteettomia lupauksia voidaan syytää kuinka paljon vaan, kunhan vaan asiakkaalta saadaan rahat?