Hei,
Vaihdoin kolme liittymääni Elisaan helmikuussa Vaihdoksen myötä laskut menivät aiemmasta poiketen sähköpostiini ja unohtui sinne.
Sitten huhtikuussa liittymät katkaistiin ja laskutettiin minulta siitä 3x25e eli 75e. Maksoin pois mutta jäi kyllä hieman ns. kusetettu olo Elisan laskutuspolitiikasta. Minusta 75e laskutus on kohtuuton veloitus n.2min työstä kun katkaisevat minulta kysymättä liittymän.
Eipä siinä, maksampahan ajallaaan jatkossa, mutta hieman kyllä tuli heti alkuun huono maku Elisasta. Eikö tuon suuruinen laskutys pitäisi jo lukea tai kertoa etukäteen asiakkaalle? Jos ei, niin minulla olisi Elisalle pyyntö, voisitteko palauttaa vaikka 50e minulle tuosta summasta?
Toisaalta liikeideana Elisalle, eikö teidän kannattaisi nostaa tuo liittymän katkaisun laskutuslisä suoraan kohtuuttomasta 25eurosta kohtuuttomaan 25000euroon? Onko sille edes olemassa mitään lakia kuinka korkealle voitte nostaa tuon liittymän katkaisun laskutuksen?