Skip to main content

Asiakaspalvelun laatu lakon aikana


Olin tänään yhteydessä Elisan asiakaspalveluun, ja jouduin valiteltavasti olemaan kahdesti yhteydessä, jonka jälkeen tuli semmoinen tunne, että olisin varmaan ollut mieluummin soittamatta.

 

En halua mitenkään haukkua Elisan asiakaspalvelua tai mitään sellaista, mutta minulla kun on tuo maksusopimus tapaus menneilläni, joka on vasta uusiksi tehty, josta olen ensimmäisen erän jo maksanut, niin nyt kun aloin soittelemaan, että miksi 06.06.2022 erääntyvä laskukin on mennyt siihen, vaikka sen myöskin olen maksanut erikseen, niin en saanut minkäänlaista järkevää vastausta, semmoista että olisin asian ymmärtänyt.

Tässä on jo aikaisemmin käynyt niin, että uusin lasku on automaattisesti maksusopimukseen muka mennyt, mutta näinpä ei ollutkaan oikeasti, jonka takia lasku erääntyi, ja sen takia oli tämä uusi sopimus tehtävä, jota aioin noudattaa.

Nyt on samanlainen tapaus, eli tämä uusin laskuni, 06.06.2022 erääntyvä on mennyt maksusopimukseen sen jälkeen kun olen sen maksanut, ja tästä en saanut selvitystä, että miksi näin on. Ajattelin vain että noh, antaapa olla, kun sen kuitenkin olen maksanut, ja maksusopimuskin on ajan tasalla. Kuitenkin olen kesäkuussa maksamassa todennäköisesti jo 30.06 ja 30.07 erät etukäteen myöskin, koska en ole 100% varma, millainen tilanteeni kesällä on, niin tietäisin ainakin, että olenpa ainakin maksanut nämä kaksi erää jo valmiiksi OmaElisan kautta, ja sitten 31.08 erä olisi vasta seuraava sen jälkeen, jota joutuu ajattelemaan, sitten kun sen aika tulee.

Noh, tällä toisella kerralla kun soitin näistä erien maksamisesta, niin koin todellakin, että tämä toinen, joka puheluuni vastasi, niin ei tykännyt ollenkaan mistään, mistä sanoin, ja tuntui että hän olisi ihan kuin vaan valittanut minulle, vaikka yritin vain varmistaa, että toimin sitten oikein. Kuulemma hänen mielestä ylipäätään on huono idea että maksaisin kesäkuussa 2 kertaa 78,72€ erät.

Minulla on jo kerran ollut ‘läheltä piti’ tilanne, etten olisi ollut liittymiäni menettämässä, joten haluan nyt kerran vielä varmistaa - onko tämä normaalia, että jo maksamani 06.06.2022 lasku, 87,43 € kyseessä, onkin mennyt maksusopimukseen, ja jos on, niin miksi? Ja sitten se, että voinko oikeasti OmaElisan kautta maksaa kesäkuussa aivan rauhassa 2 kertaa 78,72 € olevan erän, niin, että nämä 30.06.2022 ja 30.07.2022 erät olisivat Käsittelyssä/Maksettu tilassa, eikä Odottaa - tilassa, ja että sitten Elokuu 2022 voisin keskittyä rauhassa tuohon 31.08.2022 erään, vai joudunko minä jonkinlaisiin ongelmiin, jos maksan OmaElisan kautta kaksi erää etukäteen? En todellakaan halua enää asiakaspalveluun soitella samasta asiasta, koska en tykännyt tylyltä tuntuvasta asiakaspalvelusta jota sain sieltä tänään - ja haluan vain olla varma, että suunnittelemani maksut jota aion tässä suorittaa menisi oikein?

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

  • 4726 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2022

Laita tuonne viestiä tilanteesta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Saattaa ratketa vähän paremmin.

Pyydä vastaus sähköpostilla, jos mahdollista.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2022
Kimblez kirjoitti:

Laita tuonne viestiä tilanteesta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Saattaa ratketa vähän paremmin.

Pyydä vastaus sähköpostilla, jos mahdollista.



Varmuudella laitoin viestiä myös sinne, mutta tottakai en laita vastaan, jos joku Elisan vastaava vastaisi myös täälläkin asiaan. Kyllä vähän jäi tympäännyttämään mielestäni, että ensimmäisellä soitolla oli osaamatonta palvelua, ja sitten toisella kerralla aikalailla tympeää palvelua, siinä missä aiemmin kyllä on osaavaa sellaista tullut. :D​​​​​​


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022

Tosi näppärää kun ei pysty poistamaan omia viestejään..


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
tontze kirjoitti:

Tosi näppärää kun ei pysty poistamaan omia viestejään..

Tämä ei taida ihan liittyä tähän aiheeseen.


  • 4726 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
Valfenia kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Tosi näppärää kun ei pysty poistamaan omia viestejään..

Tämä ei taida ihan liittyä tähän aiheeseen.

Toivottavasti ei.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
Kimblez kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Tosi näppärää kun ei pysty poistamaan omia viestejään..

Tämä ei taida ihan liittyä tähän aiheeseen.

Toivottavasti ei.

Näinpä. Loin tämän keskusteluaiheen vaan siksi, että mahdollisesti sais keskustelua aiheesta aikaseksi, ja tämmöstä. Ja plussana aina jos virallistaki vastausta tulee samalla kun yhteydenottoa odotan jonka jätin.


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
Valfenia kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Tosi näppärää kun ei pysty poistamaan omia viestejään..

Tämä ei taida ihan liittyä tähän aiheeseen.

Toivottavasti ei.

Näinpä. Loin tämän keskusteluaiheen vaan siksi, että mahdollisesti sais keskustelua aiheesta aikaseksi, ja tämmöstä. Ja plussana aina jos virallistaki vastausta tulee samalla kun yhteydenottoa odotan jonka jätin.

Ja tämmöstä. Kyseinen kommenttini on tässä vain siksi että omaa viestiä ei pysty poistamaan.. Vastasin siis väärin ja olisin halunnut viestin poistaa, mutta kun sitä ei voi tehdä…


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
tontze kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Tosi näppärää kun ei pysty poistamaan omia viestejään..

Tämä ei taida ihan liittyä tähän aiheeseen.

Toivottavasti ei.

Näinpä. Loin tämän keskusteluaiheen vaan siksi, että mahdollisesti sais keskustelua aiheesta aikaseksi, ja tämmöstä. Ja plussana aina jos virallistaki vastausta tulee samalla kun yhteydenottoa odotan jonka jätin.

Ja tämmöstä. Kyseinen kommenttini on tässä vain siksi että omaa viestiä ei pysty poistamaan.. Vastasin siis väärin ja olisin halunnut viestin poistaa, mutta kun sitä ei voi tehdä…

Toi viestin poistamiskommentti oli ainut mikä tässä näky että sillein.. :D 


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3822 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
Valfenia kirjoitti:

Olin tänään yhteydessä Elisan asiakaspalveluun, ja jouduin valiteltavasti olemaan kahdesti yhteydessä, jonka jälkeen tuli semmoinen tunne, että olisin varmaan ollut mieluummin soittamatta.

Ikävä kuulla kehnosta asiakaspalvelukokemastasi. Käynnissä oleva ICT-alan toimihenkilöiden lakko näkyy asiakaspalvelussamme. 

Asiakaspalvelijoita on normaalia vähemmän töissä ja he selvittävät erilaisia tilanteita laidasta laitaan.

Osa asioista ei välttämättä ole itselleen kaikista tutuinta ja vahvinta osaamisaluetta ja saattaa näkyä epävarmuutena.

Uskon, että parhaansa jokainen yrittää.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
sakarialanne kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:

Olin tänään yhteydessä Elisan asiakaspalveluun, ja jouduin valiteltavasti olemaan kahdesti yhteydessä, jonka jälkeen tuli semmoinen tunne, että olisin varmaan ollut mieluummin soittamatta.

Ikävä kuulla kehnosta asiakaspalvelukokemastasi. Käynnissä oleva ICT-alan toimihenkilöiden lakko näkyy asiakaspalvelussamme. 

Asiakaspalvelijoita on normaalia vähemmän töissä ja he selvittävät erilaisia tilanteita laidasta laitaan.

Osa asioista ei välttämättä ole itselleen kaikista tutuinta ja vahvinta osaamisaluetta ja saattaa näkyä epävarmuutena.

Uskon, että parhaansa jokainen yrittää.

Toivottavasti sitten se, joka minuun yhteydenottolomakkeen viestin jälkeen yhteyttä ottaa osaisi vähän paremmin. Kun sen ainakin tiedän, että jatkossa en kyllä ole soittamassa samasta asiasta kokemukseni jälkeen. 


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
Valfenia kirjoitti:
tontze kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:
tontze kirjoitti:

Tosi näppärää kun ei pysty poistamaan omia viestejään..

Tämä ei taida ihan liittyä tähän aiheeseen.

Toivottavasti ei.

Näinpä. Loin tämän keskusteluaiheen vaan siksi, että mahdollisesti sais keskustelua aiheesta aikaseksi, ja tämmöstä. Ja plussana aina jos virallistaki vastausta tulee samalla kun yhteydenottoa odotan jonka jätin.

Ja tämmöstä. Kyseinen kommenttini on tässä vain siksi että omaa viestiä ei pysty poistamaan.. Vastasin siis väärin ja olisin halunnut viestin poistaa, mutta kun sitä ei voi tehdä…

Toi viestin poistamiskommentti oli ainut mikä tässä näky että sillein.. :D 

Niin pitikin, koska alkuperäinen vastaukseni oli väärä, muokkasin sen pois ja lisäsin tuon kommentin kun viestiä ei pysty poistamaan. Että sillein ;D


  • 4726 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2022
Valfenia kirjoitti:
sakarialanne kirjoitti:
Valfenia kirjoitti:

Olin tänään yhteydessä Elisan asiakaspalveluun, ja jouduin valiteltavasti olemaan kahdesti yhteydessä, jonka jälkeen tuli semmoinen tunne, että olisin varmaan ollut mieluummin soittamatta.

Ikävä kuulla kehnosta asiakaspalvelukokemastasi. Käynnissä oleva ICT-alan toimihenkilöiden lakko näkyy asiakaspalvelussamme. 

Asiakaspalvelijoita on normaalia vähemmän töissä ja he selvittävät erilaisia tilanteita laidasta laitaan.

Osa asioista ei välttämättä ole itselleen kaikista tutuinta ja vahvinta osaamisaluetta ja saattaa näkyä epävarmuutena.

Uskon, että parhaansa jokainen yrittää.

Toivottavasti sitten se, joka minuun yhteydenottolomakkeen viestin jälkeen yhteyttä ottaa osaisi vähän paremmin. Kun sen ainakin tiedän, että jatkossa en kyllä ole soittamassa samasta asiasta kokemukseni jälkeen. 

Näyttäisi siltä, että moni on avun yhteydenottolomakkeella lakon aikana saanutkin.

Otaksun, että lomakkeella viesti saavuttaa kuitenkin osaavimpia, niistä asiakaspalvelijoista, joita on tarjolla. Viestin aihealueen mukaisesti.